2013年8月5日

赤柱 ♥ 聖士堤反沙灘 ♥ 日落美景


赤柱 ♥ 聖士堤反沙灘 ♥ 日落美景


上文提到淺水灣.....曬曬下
不如去轉移陣地去聖士堤反吖~
坐車到赤柱市集後,步行8分鐘左右就到喇!

 
 
沙灘不遠處....
有一男一女播放著輕快中又帶點強勁節拍既純音樂

也帶動我們的心情.......非常high
一邊享受陽光一邊享受不能預知的音樂~非常好~

聖士堤反遊人比較少和淺水灣大不同
我和大爺都喜歡這裡

躺下來的角度
 
有人問我 : 比堅尼相呢?無呀,得哩張咋~婦人.....搵咩呀~
 
我地打算留在沙灘看日落
依我估計....今天的日落應該會很特別~
因為雲層好亂又薄,
顏色
會變化好大
((結果呢?? 真的很難忘,看下去就知~))
 
 
 生日
 
 
顏色上開始慢慢轉變中~
 
 
 
 
 
 
我地沖完身,執好物品.....去另一邊影
這個角度更好睇
 
 
 
加入人物畫面更實在
 

今日真係好運,遇見咁靚的日落
 
 
 
 大爺都忍唔住用手機影
 
 
 byebye~~~

睇完日落坐40號小巴返到銅鑼灣食鼎泰豐
 
食完趕唔切返屋企睇衝上雲宵II
已經10點喇~

*完*
 
 

沒有留言:

發佈留言