2013年8月16日

愛美麗從NU SKIN. SPA機開始



愛美麗從NU SKIN. SPA機開始




終於都入手了~~ 這是我最愛的新玩具

NU SKIN SPA*II 可以令我終生美麗~

因為親眼
睇見幾個皮膚有問題&the皮既朋友都可以好firm

靚到好似變左令一個人咁樣

作唯我哩個中女C奶都唔能夠再等,馬上偷偷入手(大爺唔知*)

決心加入這個美女大家庭















 nu skin  -  ageLOC® spa機套裝










約埋carman 一齊去敗家,買左之後多得carman教我點用

方法好簡單....用SPA機碌幾分鐘.....效果真係好神奇

下下下篇POST 講下點樣用~~想要咩效果?要配合乜野??



本身唔打算比大爺知

你知啦.....男人梗係覺得無用&多舊魚&嘥錢
不過大爺好眼利,見到不明單據.....一睇就穿煲囉!!

大爺一早知哩部SPA機要幾錢,無得呃~~

好彩大爺無罵我,還出錢支持我添!!抵錫

佢都想有個靚老婆咁嘛~~
===========================================

有興趣去 臉書
Ageloc健康美麗由今天開始(按我)睇下

===========================================



以下是真實個案:
睇完唔到你唔信


打針,削面骨,開眼角...
其實要靚,何須玩命?!
身邊有位髮型師朋友用SPA機後,常被朋友和客人問是否到美容做了什麼手術?!
哈哈!!沒有啦X)
你們看下面的圖就明白了..用SPA機後的差很多!
當然配合的護膚品都重要呢:)





=========================================


優異你看得見!夥伴劉磊,三個月前見到她是個自卑的女孩
現在的她充滿了自信、熱情。因為半年前臉 被抓傷,縫了二十多針,傷到真皮層。
廣州著名的南方醫院每個月用700的袪疤膠布美皮護理,沒有任何改善。
抱著一線希望只用了三瓶肌修和一瓶蘆薈的效果照 片。
以下是劉磊真情的分享,轉劉磊:南方醫院給的是一年後復診,
而nu skin是三個月的信心承諾 感恩如新! 臉是女孩的半條命
感謝如新 還讓我收獲了事業 原來大難不死 必有後福 指的就是如新!





=========================================



NU SKIN Spa機的威力,犀利吧!





============================================

這是同一個人嗎?
答案是:是的,絕對是同一個人 !
nu skin總是不斷給我們驚喜!!
生了小孩,不等於一定要成為胖子
只要找對的方法,對的產品,就可以成為美媽了





===========================================

Spa機被外界叫做回春神器

其實好多大明星都有用,不過唔想賣廣告,所以收收埋埋

中港台韓.....大把明星用,講都講唔到咁多

台灣明星好多都上綜藝節目分享,you tube大把有得睇~

那英,LEE孝和夫人都用






============================================


一部SPA機比三星 S4 還要平
SPA可以令我回復年青5-10歲,甚至更年輕.....
咁我寧願要SPA機囉!!


我準備好了~~嘿嘿*


如有任何查詢,可以私留!!
讓我們一起分享,一起終生美麗


無唔靚既女人,只有懶既女人~~



*完*

3 則留言:

  1. 殷師奶,你好啊,我想問下你呢部機好唔好用啊?因我都想買,謝謝!

    回覆刪除
  2. HIHI 想問下你部機 o係香港邊到有得買? 同埋幾錢?

    回覆刪除