2012年7月2日

曼谷自由行BKK 2012 Day 4 (Grande Centre Point Terminal 21,Paragon)



曼谷自由行BKK 2012 Day 4 (Grande Centre Point Terminal 21,Paragon) 

出下酒店相先~~~今次都係貪哩間GCP T21夠新,而我又未去過ASOK站,就試下啦~
又可以行下與酒店相連新開的Terminal 21,今次book既時候無晒普通房(最平果種)
唯有Book Deluxe,每晚+$50,不過我覺得都係差唔多~住29樓!

知道係電動窗簾,我個心魔成日都好想去襟下襟下,又上又落~~~哈哈哈!!無咩機會襟嘛~
有兩層,都係一層遮光一層透光

 
一眼望晒~房間唔算好大,勝在夠乾淨簡潔



 有個屏風門.....幾靚
 

















 



















洗衣機用過一次,無洗衣粉咁點洗呀~~~我就用shower gel洗!! 嘻*
洗完D衫無著,只係唔想"UP"住陣汗味入喼*





















廚房都算應有盡有~




哩間酒店係泰國第一間用自動洗屁屁屎塔,不過我無用~我喜歡用人手多D~















































 






















 


















 





















不過同四面佛附近既Grande Center Point "按這裡"  

比.....我都係鐘意四面佛果間多D

個廳大D,餐檯大D,梳化大D,泳池都大D~~~最緊要近 Big C 嘛!!



Day 4  (5 JUNE 2012 ,TUE)

每朝一張開眼...我就肚餓,尋晚經過酒店另一邊發現有間地檔食米粉+雞飯

於是今日唔食酒店早餐


刷牙後....我一個人落去買早餐,大爺keep住半夢半醒~~
45分鐘唔見我返就報警啦))))~~~哈哈*

買左我最愛既米粉 和 一個雞飯~
巢下個廚房....有乜就用乜.....











 
我個米粉d湯勁好味呀~正到痺!!!有種泰國地道味-濃郁雞味+少許藥材味,啱晒我
大爺個雞飯都唔錯喎~D飯撈過油,胡椒湯都係咁正~~
加埋好似80B,好過係酒店食~





























食飽飽出發前.....DAY 1 係BIG C買左個芒果,既然我手上已有濕疹......唔敢食
大爺又唔食,唔通掉左佢咩~~不如比清潔房間既人啦~~~哈哈
我地又寫左張紙條,怕佢攞貼屎唔攞芒果~~    咁樣做都係第一次!!
























 























又去CHIT LOM站外唱錢(5 JUNE 2012) 今日得4.00,無第一日咁高



















之後係BTS等車時......吓~泰國都有open rice咩?? 馬上搵下先~



















去玩人地個 ipad,真係有open rice喎~不過全泰文~oh no.... 
不過某幾個"重點"係英文~咁就無問題啦~~嘻嘻*




























我地先去Paragon地庫既 9th cafe開餐先~
啱啱食完米粉和雞飯未算好飽,可以食多少少~餐廳有wifi































大爺又飲古古力~(係咪好似細路仔呀~)
我哩杯綠色野.....最最最好飲~ 係mix既,薄荷+lime+lychee
味道酸甜酸甜,有種鮮渣既lime皮味~~超愛呀)))))好想再啜呀啜啜~~






























 大爺既意粉~~西人食意粉


















  











我永遠都企係泰式果邊,當然食大蝦炒金邊粉~~濃味到爆燈!!
果幾條韭菜都唔放過,咬左幾啖

















  












芝士焗帶子伴菠菜......帶子夠大又新鮮














  






食飽飽~~~就跟住 泰國版 open rice 按這裡 搵食,因為只有少量英文選擇
就揀左Paragon睇下......排第1就係哩間"after you"
有隻羊咩咩頭像,幾Q













































  







等位其間,決定叫一款咁多,無辦法...個肚無位無空間
















  




入到去....好似快餐店營式,先買飛....之後有人送上甜品....






























Chocolate Mud Brownie
布朗尼好濕潤,暖暖地唔太甜~配上雪糕點會唔好食吖~yummy~~~


























食飽又經過Paragon正門~~唔知慶祝d咩~應該係相中的女人
用上巨量蘭花佈置出幾隻山雞...呀呀呀唔係~~~係鳳凰
都唔係....係孔雀至真














































































 






















































































 


仲有好多得獎蘭花 和 蘭花攤位














 







Paragon 4樓改建為食肆,唔多旺
























































行完.....返酒店游下水先~~BTS SIam站對出又有一個大地盤
將會又是一個新地標













  







BTS - ANGRY BIRDS



















 






















T21酒店個泳池好細,太陽椅貼住個泳池咁滯
睇下大爺幾爽~~幾嘆....



























我就做癱己.....有粟米百力滋和益力多相伴,勁好味~~
我還睡了個美容覺*


























hea到4點.....又準備出發下一站ASIATIQUE夜市............




沒有留言:

發佈留言