2012年9月14日

生活小事 (一)



 
生活小事 (一)

最近沒有去逛街 , 因為上星期大爺打波後.....腳痛

而大爺今個禮拜又撞爆隻腳指公,谷到隻腳指公腫晒 , 痛到不能入睡

最後忍痛將腳甲磨平 , 再用刀片 片了一下......最終順利放血減輕痛楚 !!

大爺現在行得好慢 , 康服中 ~  希望下星期可以去街街啦 !!!  ((無相*))


無去街 = 無相 = 無新post

不過巢下近來的照片 , 發現有一些挺有趣的

有時得一幅照片咁大把 , 好難拿出來出呃一篇post嘛

所以今次湊夠10張相分兩篇出post , 講下近月發生既 "生活小事"



先講講其中的5件 "生活小事"

1. 泰國花環
2. 牛油
3. 扭扭芝士圈
4. channel tea set 架
5. 更換 煤氣爐
............................
6. nikon cpl
7. 鬆弛熊馬卡龍
8. 巨型牛角包
9. 百記掃貨
10. 打網球

 ☆☆☆ ☆☆☆ ☆☆☆ ☆☆☆ ☆☆☆ ☆☆☆ ☆☆☆ ☆☆☆ ☆☆☆


1. 泰國花環

之前到9龍城食晚飯 , 次次食飽之後我總會逛逛泰國人開的雜貨店

一來可以幻想下自己身在泰國街頭的情景 (癲癲地*)

二來順便買一些泰國食品 , 例如椰子汁,青檸,咖哩,麵,零食....等等

今次大爺被一束肥嘟嘟既泰國花環吸引著 , 而且價錢不貴

泰國常用萬壽菊花瓣製成花環 , 用上巨量花瓣串得密密麻麻

用這麼多的花朵才收我$18元 , 我覺得非常非常平宜

摸上手感覺好新鮮又肥嘟嘟~  花環比我的手臂還要粗碌

整個花環約長一尺 , 不計兩個花粒 , 我用全屋最大的碟先免強放得落

放了上3-4天....




 






















 
 
2. 牛油

我愛整麵包 , 每次用牛油大約3顆左右

而我有兩大供應商供給我使用 , 就是我媽和奶奶

她們常常外出嘆早餐 , 自然會有一顆獨立牛油塗多士

她們多數都不會吃 , 怕胖怕超標嘛~ 所以都會帶回家留比我

慢慢越儲越多.....我又慳不少了!! 一次過堆出來影張大合照 , 靚唔靚呀~





3. 扭扭芝士圈

我是零食狂 , 我熱愛各式各樣的薯片 , 我幾乎每天都吃薯片和雜食

盡管平時吃得幾健康都好 , 薯片一定是我好終身好友 (暫時)

之前講過無添加薯片 , 今次講下這款扭扭芝士圈

一睇個樣就知好食啦~~ 仲好高卡添 !! 各大超市有售約$20包

所以我要控制自己每次只能食少少...食少少...  不敢一次過啃掉一包

我超愛它芝士味勁濃勁濃~  脆口又夠粗身 , 絕對是看電視時的好拍檔































4. channel tea set 架

上個月經過名店被廚窗的tea set架吸引著 , 嘩~channel 個tea set好高級呀~

請留意中間的花紋和立體花邊位 手工非常精緻 , 絕對是上等貨中的上等貨

貴的東西真係有道理 , 還有旁邊的黑媽媽公仔好貴氣呀~ 不過我淘的tea set架都不錯呀~





5. 更換煤氣爐

又到一年一度的免費煤氣檢查 , 廚房爐灶有輕微問題 , $60就可以解決問題了~

而今次煤氣爐最終都退休了~ 上年已經偶然滴水 , 但又查不出什麼原因 , 而且不影響運作

今年順口問問師傅該不該換 , 其實還可以用的 , 不過萬一壞了 , 就雖需要整個換

皆因已經沒有這間廠了 , 沒有零件可買 , 畢竟已經11年了~ 我和大爺都明白明白...了解了解

相量過後....換啦 , 都服務我們11年了 , 又怕無端端壞了 , 又怕無啦啦爆炸 !! (我們想太多了)

要換要安裝....最快都要等7天左右 , 科水就現在 , 先生小姐多謝你們....$4xxx 碌咭還是現金

雖然送我$400 超市現金卷 , 使心靈上好似舒服一點
 


















這些無聊生活小事會不會悶親你呢??

對於 1.2.3.4.5. 又有何見解呢~

下次講埋餘下的5件生活小事

6. nikon cpl
7. 鬆弛熊馬卡龍
8. 巨型牛角包
9. 百記掃貨
10. 打網球


生活小事 (四)


*完*

沒有留言:

發佈留言