2013年10月29日

沖繩自駕遊2013 Day 4 (outlet mall,小祿,和平通,第一牧志)

 
沖繩自駕遊2013 Day 4 (outlet mall,小祿,和平通,第一牧志)
2013 Sep 5
一早起床就看見藍藍的海水,真令人舒暢
 

可惜.....我地無去過樓下的沙灘
只係企係露台欣賞一下
 
 
今日又係曬爆,又用披肩遮光
從美國村出發>>>outlet mall,車程一個多小時

 
成個鐘車程,係車上都係聽歌&睇風景
終於到了~~
 
 
 
 
 
求其揀左一間食店
 
 
兩樣都好好食,即叫即煮
沖繩苦瓜真係好好食
而且加左午餐肉&豆卜一起少....非常香
 
 
除了outlet之外,對面還有幾幢購物點
還有書城未行(唔夠時間)
我未食完......大爺就一人到sports行街
 
 
 
 
 
而我就一個人行家品
各有各行仲開心
 
 
回到outlet那邊,大爺買了幾件衫
 
 
相信森林家族的粉絲一定會瘋狂呀))))
 
 
準備返回DFS還車,沿路風光無限好~~
 
 
入油
 
 
當時13:32,預計13:41到DFS還車處,最終都要13:55到達
因為塞下車,停下燈位,所以時間要預鬆少少
 
 
還完車....回到無車的日子
沿路行去單軌車おもるまち站
 
 
去到おもるまち站,買左一日卷600円
我已經夾啱時間,一日卷是24小時計算
現在2:30,就可以用到明天3:00左右
明天我地4點機回港,去機場之前都可以用一日卷
慳返唔少呢~
 
 
回到安里站酒店CHECK IN
放好行李

隊本旅遊書比大爺睇,去唔去首里城 (出名景點之一)
瞄左兩眼.....唔去
OKOK...
咁去小祿站
因為小祿站旁邊有大大大間100円SHOP
哈哈.....又係我想去既地方
 
 
夠晒大間又多貨,愛日貨不妨到這裡逛逛
 
 
旁邊還有大大間港人熟悉的JUSCO


JUSCO超市
蕃茄都貴過人,日本麵包好食
 
 
試左哩個黑酢,好酸喔~~
 
 
預左無地方去,坐單軌車返酒店
又買左青汁,我愛~(左盒青汁好味~)
 
 
又再次向繁榮的國際通出發
24小時內,好似坐左7次,一日卷真係好抵
 
 
位於國際通上的卡樂B,當然要去湊下熱鬧啦~~
 
 
一杯芝士薯條280円
不過真係好好食,勁味精都要食,一條接一條不能停
 
 
又再慢慢行和平通
 
 
哩間藥店都幾多野買,行兩次都不厭
 
 
行行下到左第一牧志
 
 
入到去....感覺上不及漁港的美味
 
 
難得嚟到,就算唔買海鮮上嚟加工都一樣可以


隨便點了兩個SET


燒條唔知咩魚...好脆連骨都食埋
苦瓜一樣好味

又去塩屋食雪糕
 
 
好多人自己揀獅子,自己上色
初初都想自己畫
不過怕上錯色就好肉酸都係買現盛好D

 


是日宵夜
晚上9點又去對面間24小時超市買野食


海膽一定唔少得
又食炒苦瓜
刺身都係咁啦
3隻刺身蝦簡直係刺身中的極品
蝦頭勁多膏,蝦肉又爽又甜.....嘩~~好食到不得了
 
到依家都好掛住D蝦呀~~
 
DAY 4
*完*
 
 
~~快速瀏覽~~
 
~~快速連結~~ 
 
 
 
 
 
 

 

33 則留言:

  1. 我都鐘意行佢地既藥房

    回覆刪除
    回覆
    1. 行藥店真係好多野買......要慢慢睇^^

      刪除
  2. 殷師奶與大爺
    ~一日去咗好多地方呀!! 見你餐餐食苦瓜, 第時有機會去沖繩,就一定會食下!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 沖繩苦瓜好好食,一定要試試,不算好甘

      刪除
  3. 藍天碧海好正丫
    妳地唔係環島自駕?點解天坐火車去第二度呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地無環島遊,留返下次先......5日唔夠時間,下次去外島

      刪除
  4. 你有outlet有冇收穫呀!! 咁大間家品店實會瘋狂呀!!
    日本D刺身真係寧舍好味!! 回味中...

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係OUTLET茅收穫,家品好多都係祖國製造

      刪除
  5. 海膽海膽,好想食美味大海膽。

    回覆刪除
  6. 嘩,天氣真係海天一色,又真多美食,行程好緊湊。

    回覆刪除
  7. 我見到苦瓜就流口水呢 ^^ 很愛沖成苦瓜 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 好少後生女喜歡食苦瓜,我地都算是少數....哈哈

      刪除
  8. 有一日卷無限次用就真係好抵喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地好似搭左7次咁多,乜都抵返晒

      刪除
  9. 祝妳生日快樂、心想事成、去多D旅行^_^

    回覆刪除
  10. WA~果張一日卷咁鬼抵用可以count 24小時~買過咁多張pass都未遇到一張有得count 24小時咁happy =_=

    回覆刪除
  11. 露台可以望到沙灘, 好寫意呢~~

    回覆刪除
  12. 卡樂B 店幾特別喎 , 真係未見過呢~!!

    回覆刪除
  13. 我都係啱啱從沖繩返嚟, 我跟團,行程真係冇咁豐富

    回覆刪除
  14. 話時話,佢地幾醒,可能見多人來沖縄,一日卷咁快已加到700円。:))

    回覆刪除
  15. Hello,好耐冇見,唔知你仲記唔記得我XD
    我係度search沖繩,搵搵下見到你~~
    thanks for your information :)

    回覆刪除