2014年3月13日

大澳慢遊2014


這天又到大澳走走.......
原因是想看看別人的花園和肉肉
我們依然選擇坐船到大澳,不想坐巴士




吃了$20/3隻,味道ok,感覺有點少
不及西貢的多

 水鄉最多人




四圍行.....





 
肉肉比上年高左,還生了BB


 吃了即炸沙翁$8,即炸好食
又吃了咸茶果&糯米滋,飽到上心口


 我喜歡咸魚


發現人家的肉肉....好美
天生天養







 


 生菜和酢醬草住在一起











上去大澳酒店睇下有咩好食?
搭電梯上去.....嘿嘿,好玩'' 
不過唔啱食,走人


 原木打算行上山之際
 遇見山火
睇直昇機救火都睇左十幾分鐘
最後都係無上山,唯有下次

 





 (上)鐡線蕨


(上) 上年這裡大火,只剩木樁

 今天有強烈季侯風

  










待續....下篇介紹大澳茶坐

36 則留言:

  1. 大澳真係好多道地嘢食,呢個時候去行就最啱!

    回覆刪除
  2. 我坐親個度既巴士都係得個驚字

    回覆刪除
  3. 得閒入去大澳行下, 感覺好 RELAX

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家行舒服d,睇下花花草草好又一天

      刪除
  4. 坐船過去應該舒服好多。

    果桶蝦醤好堅呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 坐過一次巴士都怕怕,"鄧"到甩肺,坐船快好多,舒服好多

      刪除
  5. 嘩...老遠都知大澳有人種肉肉既? 大澳真係好多貓貓呀... 我都想搵日去行下~

    回覆刪除
    回覆
    1. 大澳貓貓唔怕人,好可愛
      上年有留意人地種肉肉,咪順便去睇下

      刪除
  6. I like Tai O. I have to find time to visit the hotel.

    回覆刪除
    回覆
    1. 大澳酒店環境好舒適,一定要去行下

      刪除
  7. 大澳風景怡人,我喜歡大街的小吃攤子和隨處都可以嗅到的陣陣咸魚香。

    回覆刪除
  8. 幾like鐡線蕨,原來也有野生的

    回覆刪除
    回覆
    1. 鐡線蕨花墟有售,好難種得健康,竟然野生可以這麼美

      刪除
  9. 我真慚愧仲住咗東涌13年都唔知有船入大澳次次櫈到反胃呢,殷師拉請問喺邊樹搭船架Thx

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,坐巴士"鄧"到甩肺呀!我都怕怕,叫東涌碼頭(好似),由360向海行幾百米就到碼頭

      刪除
    2. Oli妳話我係咪低B吖haha~~

      刪除
  10. 有船坐喎!有冇來回票買呢?坐幾耐架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 是每程計,坐30分鐘就到喇....好快

      刪除
  11. 我去大澳多數都係坐船,因為有種放假既感覺!~爽!
    有冇買蝦醬呀!~~~

    回覆刪除
  12. wow~棵肉肉高過上年你咁都記得~~~~~~~~
    睇黎大澳都幾多野食喎~

    回覆刪除
  13. 茶果我一定食夾拎d回家

    回覆刪除
  14. 呢次無去大澳文物酒店食野?

    回覆刪除
  15. 哈哈哈.....我坐慣...係車上照訓...hahaa~

    回覆刪除
  16. 咦!妳幾時去㗎?我剛過咗的星期六都有去

    回覆刪除
  17. 大澳係我其中一個好喜歡既地方,好多野食又好多野睇

    回覆刪除
  18. 天生天養下張相嘅植物叫"落地生根" , 以前屋企種滿呢棵植物 , 依家好難見到 , 好懷念呢~!!

    回覆刪除
  19. 殷師奶,我好喜歡去大澳玩,大澳有很多貓貓.

    回覆刪除