2014年7月8日

大爺生日

 
2014.7.7
煮煮下大爺生日餐
都不忘抽時間去影的日落
 

 
買了一堆醬汁,有時買到好味既醬汁
馬上覺得自己廚藝大躍進
1.煙肉粒(大爺最愛)
2.檸檬唔知咩汁(清新又夠檸香)
3.BB沙拉汁
4.墨西哥沙拉汁,微辣好味(759)
5.柚子汁
 
 
 
頭盤-青芒沙律(好似減肥餐^^)
 
 
 
三文魚牛油果青蘋果青芒果他他汁
賣相免強OK啦,無圓形模
用個膠水樽去定形~~
 
 
 
 
 
 
 
食完哩兩味已經飽飽地
 
再來煎鵝肝
 
 
 
前天和家人到荃灣食飯
順便去買牛扒和芝士粒腸仔
腸仔好味到暈,是重口味首選
芝士流出來了~~
 
 
 
最後大爺指定帝苑芒果拿破崙
 
我:插爉燭點火
大爺:唔洗啦,直接食
我:我要唱生日歌喎?
大爺:你唔好影響我情緒啦~
我:你食X啦.....
 
 
我祝你長命過我~~係咁多
~完~

49 則留言:

  1. 祝大爺生日快樂,身體健康

    回覆刪除
  2. 殷生 : 生日快樂 ! 長年都咁fit ! 同殷太耍花槍直到永遠 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你。
      哈哈,仲日日都互串添

      刪除
  3. 請問好好味的芝士粒腸仔可在那裏買到?謝謝!

    回覆刪除
    回覆
    1. 楊屋道有檔轉角位專買蜆,就係隔離間買牛買蠔裡面買,超好味

      刪除
    2. 謝謝你呀。你是指楊屋道街市嗎?地面賣海鮮那層嗎?我又想去買呀。

      刪除
    3. 不是楊屋道街市裡面,是在蘭香茶餐廳對面果間轉角位

      刪除
    4. 謝謝回覆。知道位置了!但無留意到原來那賣蜆的檔隔離有間賣牛賣蠔的,又去睇睇先!

      刪除
    5. 佢D牛和蠔都好好味架
      快D試下佢個芝士腸啦,6條已經KO晒

      刪除
    6. 引到我流晒口水添!你記得大約價錢嗎?一包有多少呢?

      刪除
  4. 殷大爺生日快樂! 繼續同殷太恩恩愛愛!
    冇圓形模下次留定個罐頭做模啦~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喎,果然醒目,咁都比你諗到。叻叻

      刪除
  5. Sweet sweet!All the best to u both

    回覆刪除
  6. 簡簡單單有老婆煮既愛心晚餐已經好幸福喇 !
    祝殷大爺 生日快樂 , 身體健康, 開心快樂 : )

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你呀。
      終於唔洗煮減肥餐。。。哈哈

      刪除
  7. 好句好句~ 長命過你~ ^^

    回覆刪除
  8. 祝大爺生日快樂 , 同殷師奶永遠都恩恩愛愛 , 仲有要身體健康呢~!!

    回覆刪除
  9. 祝大爺生日快樂、身體健康、妳地恩恩愛愛、甜甜蜜蜜
    好羨慕大爺,有餐咁豐富的煮家飯

    回覆刪除
  10. 甘我就祝大爺夀比南山喇~ 呵呵呵
    最緊要健康快樂同揾多d金,甘就可以同殷太一起携手環游世界,讓愛的足迹留在世界各個角落 & 食遍天下美食 :D

    回覆刪除
  11. wow~有沙律有前菜有主菜有甜品~叻叻~~
    望落仲要樣樣靚樣樣好味!!!!!!!勁~~~~
    補祝大爺生日快樂~你同佢都健健康康~

    回覆刪除
  12. 殷C9為大爺自家制的生曰大餐,睇見也流晒口水,娶咗咁正嘅老婆,已經係最好嘅生日禮物 <3

    回覆刪除
  13. 你果個三文魚好法式! 呢d係真正DIY
    (我果D是假XDDD)

    回覆刪除
  14. 祝大爺生日快樂 二人天天快樂

    回覆刪除
  15. 大爺好攪笑, 我想知會影響佢咩野情緒

    回覆刪除
  16. 哈!大爺好野!生日快樂呀!

    回覆刪除
  17. 生日快樂!咁豐富生日餐,幸福滿載呀。

    回覆刪除
  18. so sweet~~~~^^
    and happy birthday!!!

    回覆刪除
  19. 殷大爺生日快樂~~~~
    哩一餐好正呀, 賣相都好吸引!!

    回覆刪除
  20. 祝大爺生日快樂!日日開心!

    回覆刪除
  21. 每逢生日先有腸仔食!嘻嘻…

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~~~係呀,你都記得呀!!
      平時無得食好慘架

      刪除
  22. 比你們的對話笑c我啦,補祝大爺生日快樂﹗

    回覆刪除
  23. 嘩!~好似樣喎!~睇落味道應該唔錯,大爺一定好滿意嚟一餐喇
    !祝大爺生日/開心.

    回覆刪除