2014年11月28日

沖繩自駕遊2014.Day 4(港川外人住宅區oHacorte & ippe coppe)


●港川外人住宅區●
聽個地方名覺得很有趣,去住宅區幹什麼??
 原來這裡隱藏了出色的自家小店
 

這裡每條巷都有不同特色的小店
看似很舊的平房,經過修飾都變得多特式
不妨亂逛亂撞都可以有新發現
有咖啡店/日式雜貨/麵/pizza
 
 
 
每條巷都有門牌和號碼,很易找
 
● 我的目標 ●
1) ippe coppe天然酵母麵包店
2) oHacorte水果塔專賣店
 
最先找到ippe coppe(イッペコッペ)
 ippe-coppe.com / 098-877-6189
【天然酵母食パン専門店】
 
老闆是用天然酵母做麵包
 一定要去見識下,支持下
 多美麗的園藝小屋
 
 
 
吐司真係發得好靚,勁幼細
我對著人家的麵包吐司.....自言自語
人地以為我痴線~~哈哈!!
不過吔白面包好dry啵~
 
最後買scone210円,真係好好吃
外脆內軟而且很香很香麥味
單看包裝已經是神級
一件scone可以包得多藝術
 
 
 
肉肉~~掛念我家的肉肉
 
下一個目標是oHacorte
 
oHacorte.com 一共4家分店
沖縄県浦添市港川2-17-1

Tel:098-875-2129
営業時間11:30〜19:00
 
 
店內充滿日式雜貨店feel
什麼都吸引,什麼都想買(小姐冷靜點'')
 
 

很吸引....很想付款的小店
 
餅櫃選擇不多,我要白桃水果塔
大爺要最貴,但不知是什麼
 
店內已經滿座,我們坐外面的小白屋
別有一番風味,雖然下雨了
店裡8成都是日本人
 
橙汁520円有點酸,免強喝下去
 
大爺的是巨峰提子水果塔700円
粒粒香甜很水潤,塔底很香脆
他很愛,他喜歡
 
我的是白桃450円一樣超香甜多汁
邊吃邊滿足,我找對了
 
 
 
雖然下著過雲雨,依然很享受我的甜點
 
被我收藏的藍與白
 
老實講...係沖繩很難找到精緻的甜點
仲要好吃的更難,吃過後我終於明白
旅遊書上介紹得最多就是oHacorte
 
一個不起眼的地方,可以讓人逛得多樂趣
這是我旅遊中想找的感覺,沖繩絕對做得到
 
這區算是破爛而重修的平房子
每家店都身懷絕技各有特色,有驚喜~

 吃飽去碼頭泊ふ頭旅客ターミナル
098-868-2686
去問後天出離島的船位
答案是:後天可能有颱風迫近沖繩
可能....或者....未必....出航!!嗚嗚~~

 
 
 又經過喇~~
 
 下站去赤嶺....

●快速瀏覽
 
 
 

17 則留言:

  1. 跟住number行仲方便啦
    藍白的設計很有點希臘味道
    間樹屋好得意呢

    回覆刪除
  2. 呢度好得意喎,我都鐘意呢D舖頭仔

    回覆刪除
  3. 最尾張相樹屋好特別呀 , 係咪真架?

    回覆刪除
  4. 呢度係咪好少外國遊客會來?

    回覆刪除
  5. 沖成也很多地方很特別 好好玩呢

    回覆刪除
  6. 點解人地日本同台灣D小店可以生存? 香港就唔得呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 日本人的小店真係好正,好味就自然多人去啦

      刪除
  7. 殷師奶,芙芙可能出年都會同家人到沖繩自駕遊,
    可以參考參考一下你啲post,呢個小店環境唔錯,
    個白桃同巨峰果tart都好正,有機會真係想試下呢。

    回覆刪除
  8. 很喜歡這種個性小店~影便服又得影LOLITA又得

    回覆刪除