2015年2月16日

簡單情人

情人節收花?收西蘭花......
其實係我自己送比自己既花
又平又環保又食得落肚
做左C奶就講求經濟實惠


情人節都係無咩攪作
都係喺屋企玩煮飯仔
大爺好易話為,有佢最愛既脹爆芝士腸
平時無得食架,要等到大時大節先有得食
 
所以佢都好識做買個蛋糕返嚟(算你識do)
 
情人節又點少得古力呢
 
飯後餘慶節目就係入利是
近哩兩年等我地都爭住入利是
 總係覺得好好玩

年廿7啦.....
 
 

29 則留言:

  1. 對眼唔好,將盒巧克力睇錯為 DAI-LO-YAO... *run*

    回覆刪除
  2. 睇見呢句:「有佢最愛既脹爆芝士腸
    平時無得食架,要等到大時大節先有得食。」
    我還以前你家有了個小寶寶呢……嘻嘻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 大爺好鐘意食無益野,我唔比佢食

      刪除
  3. 我以前o係HK送豆腐花卑同事們架.

    回覆刪除
  4. 點解要過時過節先有得食大肥腸呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為佢鍾意食無益野,所以我唔比佢食

      刪除
  5. 我都試過送豆腐花給太座,都係收花啫,有得食,有得搞笑,唔錯吖.

    回覆刪除
    回覆
    1. 豆腐花都我都啱呀,太座一定好開心,真係夠攪笑

      刪除
  6. 俾我都情願要D食得嘅花,實際D XDD

    回覆刪除
  7. 我今年咩花都冇收過呀! >.<

    回覆刪除
  8. 我都買左西蘭花比自己....哈哈!!!

    回覆刪除
  9. 好難得今年媽媽有花收 , 爸爸仲好實際 , 送咗對NB 波鞋比媽媽呢~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你爸爸一向錫媽媽啦。
      我最近都買左對NB喎,唔知一唔一樣呢?^^

      刪除
  10. 下一個大時大節係咪年初一囉!有得食脹爆芝士腸囉!
    西蘭花我都時時食嘅!^_^

    回覆刪除
  11. 哈哈,結左婚人仕的情人節,多數都是實際啲好,出去食西餐,又是情人節套餐,又貴又未必好食,回家自家煮需然情趣少左,之後再去食過餐都一樣啦﹗

    回覆刪除
  12. 兩個人一齊甜甜蜜蜜, 食咩都開心架~~

    回覆刪除
  13. 殷師奶與大爺:
    ~我都覺, 拍耐咗拖, 都會經濟啲!!
    ~啲節日, 通通無益食物, 彈晒出黎. 肥腸和蛋糕.....但係要食依啲先開心!!

    回覆刪除
  14. 情人節我地都只係入左一田買左5舊水刺身壽司番家食咋

    回覆刪除
  15. 自己炸粗薯條呀? 好正咁喎~~

    回覆刪除
  16. 我連茜蘭花都冇得收呀T^T

    回覆刪除
  17. 因為妳哋平時食得好嘢多囉!~哈哈.

    回覆刪除