2015年5月8日

山頂纜車白加道/呀甘蝦

出門前說好去西貢
出門後某人不想去
 提議到山頂纜車月台走走
先到ifc坐1號小巴到山頂
天氣不錯,有點微風有點熱
 

 
 先逛逛商場,原來有3D館
平平地就去玩下啦,原來入場費要$150/人
兩個人3舊水,好貴~
山頂纜車成人單程28,來回40
 
 
之後到呀甘蝦

 
 
 



好好飲
 
 薯餅好吃,不油膩
 
薯條好失望,比麥當當還要爛
熱度過後,不脆帶硬,很浪費

其他炸物ok

 
 
我們的位置可以看到纜車經過
風景一流,香港山頂風景幾時都咁好睇
可以望到白加道月台,原來好近
 
纜車來喇~
覺得自己很有遊客feel
 
白加道山頂纜車站
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 真係有人上車

沒有人,整個月台我玩晒

看著纜車來來回回好過癮

 
 
慢慢碌落山

落到山腳雙腳好累......

~完~

30 則留言:

  1. 我都係小學旅行坐過一次繩車咁大把.

    回覆刪除
  2. 俾我揀都會揀山頂,妳唔行上去?邊路幾C服㗎

    回覆刪除
  3. 落山果條路都好green好靚

    回覆刪除
  4. 呢條路, 我上次行到腳軟

    回覆刪除
  5. 嘻嘻,殷師奶食左好多炸物呀,好熱氣呀﹗

    回覆刪除
  6. 之前試過由中環行上太平山頂... 行到嗦晒氣,認真抵死攞苦來辛!哈哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 行上去試過一次就夠,真係好累

      刪除
  7. 回覆
    1. 我都幾年先上一次,最近無乜自由行先山頂行下

      刪除
  8. 行過一次落山,之後咪再預我.

    回覆刪除
  9. 殷師奶與大爺:
    ~好彩香港交通便利, 如果係外國, 到臨出門先轉plan, 真係未必成行到!!!
    ~我好似坐過覽車一次咋!! 不過, 香港覽車好有特式!!
    ~啲炸物, 好熱氣, 但我好喜歡食埋依啲野!! 哈哈~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港細細地,車程都不太遠,真係好方便
      大家口味相同,又唔怕肥吖

      刪除
  10. 回覆
    1. 當日蝗真係好少,香港都人算多

      刪除
  11. 白加道山頂纜車站我成日都話想去 , 到依家都未去過呢 , 揾日真係要去行吓影吓相先得~!!

    回覆刪除
  12. 你同大爺成日都好有閒情拍拖拖~~真好~~同埋香港好多地方去~~~好正~~~~

    回覆刪除
  13. 這纜車我坐過一次,那山頂的夜景我依然記得......不過在冬天時間山頂冷得不像話!

    回覆刪除
  14. 間唔時行下山頂都幾舒服架,但對我嚟講幾遠,都係幾年去一次!

    回覆刪除
  15. 去山頂有沒有去蠟像館? 5月有韓星, 7 月有功夫巨星登場, 生日免費入場, 不只正日, 前, 後一天也可

    回覆刪除