2015年6月5日

無飯夫妻

近日晚餐都是無飯晚餐
實實在在做一對無飯夫妻


4樣野$25
 
大爺喜歡吃露筍
一邊睇電視,一邊批露筍
~~蠔油炒露筍鮮冬菇~~
 
嚟個9唔搭8~~凍蕃茄胡麻醬~~
界十字,用滾水煲1分鐘
放涼一會入雪櫃
天氣熱熱地....食哩個好味呀
其實係個胡麻醬好味至真
插枝露筍頭即刻扮上菜,得左~
上(大爺:攪邊科)
 
~~小南瓜炒豬頸肉~~
加左好多乾蔥頭&蒜頭去醃豬頸肉
煎起來特別香
如果煎燶少少會更香口
 
 
 
無飯
無飯
無飯
 
其實中午都是無飯
我不愛米飯,只愛幼米粉
 
~完~

28 則留言:

  1. 我都識得對夫妻,也是無飯夫妻,家裏只買了一包2公升米,也可以擺到發霉,不過一個吃肉,一個食素,其實佢俩個都好少一齊食飯.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好d,5公斤米都不會發霉^^
      不吃飯想清減一d

      刪除
  2. 你兩個OK就得啦~~不過換著我就唔係好得,我好需要澱粉個種飽肚感,無飯都要有其他澱粉質,同埋如果兩三日無飯食我就有D心掛掛:P

    回覆刪除
    回覆
    1. 我跟米飯真的是無緣份,不會想念和心掛掛,有肉落肚就滿足^^

      刪除
  3. 回覆
    1. 嘿嘿。。。早餐都唔吃飯,同飯絕交^^

      刪除
  4. 我最近都日日一蕃茄, 防曬黑 XD

    回覆刪除
  5. 我都唔好飯,食多d餸菜仲好 :D

    回覆刪除
  6. 係邊度買餸架?$25 4樣野咁平?
    妳冇食飯夠飽架啦?

    回覆刪除
    回覆
    1. 收檔前去買係平好多,質素又唔錯

      刪除
  7. 哈哈.........我同你相反,我無飯不歡呢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 為了輕減肥,大爺唯有忍一忍口

      刪除
  8. 個凍蕃茄如果你放喺大幾倍嘅碟上直頭係五星食肆出品。

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲要加幾條畫痕,米豬連都得添呀,哈哈

      刪除
  9. 我成日話減肥唔食飯,所以好恨食飯, 依家一星期食兩三餐有飯。

    回覆刪除
    回覆
    1. 兩三餐都好呀,食少幾餐當清減一下

      刪除
  10. 哈哈,我全家都係飯桶嚟架!無飯不歡呀!

    回覆刪除
  11. 凍蕃茄整得好靚呀^^
    我一到夏天就對飯冷感,淨係喜歡食粉麵,不過我個飯桶老細要食飯 所以有時都要焗住煮飯陪佢食-_-#

    回覆刪除
  12. 殷師奶與大爺:
    ~真係無飯氣嘅夫妻....哈哈~~ 其實, 夏天胃口馬馬, 食啲涼浸浸嘅野, 舒服好多!!
    ~我喜歡你蕃茄嘅傑作!!! 遠睇似雪梨!! 哈哈~~

    回覆刪除
  13. 最想試凍蕃茄胡麻醬!

    回覆刪除
  14. 今餐食得好清吓喎!~
    凍蕃茄胡麻醬~睇落好得下~正!

    回覆刪除
  15. 自從做o左運動之後, 由唔like飯變要吃飯~ 因為知道吃飯飽肚冇咁易肚餓~ 嘻嘻, 你4樣o野25蚊, 真係平啊

    回覆刪除