2015年8月25日

台中7天自駕遊DAY 2【彰化今夜星辰休閒農場】

今次旅程中會去看羊駝=草泥馬
台中有羊駝的地方不多
搵資料時就找到這,剛好又順路
 

台灣有好多休閒農場
設備完善
有停車場
有用餐區
有得玩
更有diy區...等等
包你大人細路都啱玩

今夜星辰休閒農場是彰化
2015年2月最新開幕的景點
連旅遊書都沒有介紹

今夜星辰這個名字
我只想起太陽星辰即使變灰暗....哈

到喇到喇.....
超可愛的草泥馬歡迎我喔~
 
售票處
 
入場費NT100元/人,可抵銷園內消費
背面還教摺紙,真有意義
 
入口
 
讓人愉快喜悅的場地
 
 
 
 
 
有很多地方適合情侶/家庭/小孩拍照
 
 
 
 有浪漫場景
 唔知有無人係度影結婚相呢


 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
天氣好熱
用入場卷換了芒果沙冰消暑
 
好可愛吧!!還拍了低能相,不放上來了
 
 
 
 
 
 

 
看到啦)))))草泥馬我來了~~

 
感覺草泥馬好乖,只愛吃吃吃
有小朋友走近都好和諧

 
左邊那位....你看到我嗎?
你的造型好攪笑,好想同佢扎邊
 
有自動灑水,為人和草泥馬一起降溫
可能是大熱天,草泥馬已經剃毛了
只剩頭部一點點,沒有胖胖的感覺
 眼睫毛好長喔!
 
我百厭中.....
用草不停撩佢個咀,等佢食唔到
不到幾秒,已經發出聲音警告我
啾~~~馬上乖乖送到口中
 
九龍灣通風?
荃灣柴灣都好通風......哈哈
 
 
 
羊駝真係好可愛)))))

走到一半就回去,因為好熱好熱...
其實園區不大,看到草泥馬就足夠了
 
 
 
 

 

 

 
 
 
 
 
  
彰化縣彰化市石牌路一段428號
電話:0952-658678
 從台中彩虹眷村自駕到今夜星辰
約15公里(四面佛入口轉入)


帶著開心愉快既笑容離開......
 
❤️快速瀏覽❤️


 
 

34 則留言:

  1. 羊駝圓卜卜粒頭型又好似草菇 LOL

    回覆刪除
    回覆
    1. 羊駝個個造型都有唔同,都一樣好得意

      刪除
  2. 我都想見下草泥馬, 好可愛呀!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好得意架,不過夏天剃晒毛就無咁可愛囉

      刪除
  3. 環境唔錯喎,仲幾抵玩添!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有羊駝睇已經好開心,入場費又平

      刪除
  4. 今夜星辰令人想起N年前某電台節目
    唔知係咪果位主持開架呢?XXD
    原來羊駝會發出不滿聲音.......

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔。。。。我諗唔起邊位呀^^
      我都以為好純品,可能我太衰喇,哈哈

      刪除
  5. 回覆
    1. 我都驚呀,一發出警告聲就送到口中^^

      刪除
  6. 其實車車剪毛後都好似草泥馬架

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,係呀係呀,我都覺得好似呀^^

      刪除
  7. 好靚仔呀草泥馬~~~~你唔俾佢食你小心佢吐你口水呀!!!!!
    係呀~~~~我覺得呢個農場好熟口面....好似我以前去台中時既一個薰衣草場~

    回覆刪除
    回覆
    1. 都驚佢吐口水,馬上送到口中
      知你講邊個薰衣草場,不過今次無去啊

      刪除
    2. wakakakaka~原來驚佢吐口水先送入人地個口~~~~~~
      唔去真係明智~真係無咩好做~

      刪除
  8. 我想睇低能相呀?點解無架?
    草泥馬真係好可愛,啲毛長到姐住對眼,我都好想同佢扎扎辮。

    回覆刪除
    回覆
    1. 剃到d毛都唔平衡,遮住對眼都頂得順

      刪除
  9. 有動物睇,梗係開心啦。 要預幾多時間在園內架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地留左半小時左右咋,因為真係好熱,想上車嘆冷氣^^

      刪除
  10. 草泥馬 係羊駝?剃哂毛都似似地馬嘅,剃剩d好似頭髮咁又好得意。

    回覆刪除
  11. 囍字超適合拍婚紗。
    草泥馬看起來也懶懶的!

    回覆刪除
  12. 草泥馬好得意呀!
    但佢同羊駝咁似既?

    回覆刪除
    回覆
    1. 是同一種動物,夏天剃毛不可愛,冬天肥嘟嘟先可愛

      刪除
  13. 好得意呀,妳整鬼佢哋唔驚噴到妳一面口水呀 哈哈哈哈!

    回覆刪除
  14. Are you looking for free Facebook Followers and Likes?
    Did you know that you can get them AUTOMATICALLY AND ABSOLUTELY FREE by using Like 4 Like?

    回覆刪除