2016年3月21日

馬場洞韓牛龍門家~~必食~~

{韓牛}一定要食既{韓牛}
玩完踩車去馬場洞食韓牛
我選擇了龍門家
 

馬場站
 
Majang 馬場 EXIT 2 一直走

看到油站和超市轉入一直走
雖然有點黑暗(約10分鐘)


 
雖然街道有點黑暗,穿過這條韓牛街(不用怕)
好多韓牛店都關門了
 
一直去就到街尾就是吃韓牛的街
 
認住龍門家婆婆個嘜頭
 
以為好多位,一陣間就全場爆滿(6:15PM)
 
龍門家婆婆好忙呀~
 

 
先送上
鮮牛肝和牛百葉,和多款好味配菜
 
鮮牛肝紅卜卜充滿光澤,應該好新鮮
 
一眼睇晒,其實500g唔算多
 
 什麼部位都有,但唔識分,總之好味就得喇~
 
先放上石紙烤最多油份的牛卷
好香好香的牛味,很嫩
 
其實都有點怕生牛肝(怕拉肚子)
所以放上石紙烤一烤,沒有烤全熟
只是輕輕一烤,味道不醒
可以接受不難食(我受得住)
 
 
 
至於韓牛部份就是好食和好食
雖然我唔識分那個部份那個位置
但.....全都好好好食,感覺到好新鮮
我食牛好衰架,一唔掂我就吐渣
係哩度食當然無,真係好好食
 
再來生牛肉配水梨
生牛肉似刺身,牛味不太濃,但很滑
 
回程時候經過超市
 
下次一定會再來點700g,500g唔夠喉
見到好多韓國人點一大盆,應該是700g
而且食一次韓牛實在太少,下次應該食多幾次
 
被我例入的3款必食:韓牛/炸雞/醬蟹
缺一不可

吃飽飽又去行高速地下濕平,衝呀)))
之前已經行左2次~~行第3次都有野買
首爾高速巴士地下購物街-散錢好地方

還有一篇就寫完......加油!!


相關文章:

首爾梨花女子大學+梨大購物街

 

28 則留言:

  1. 牛肉好吃,不過也不要吃太多啊,因為不知會用甚麼飼料?哈哈,我是否杞人憂天!

    回覆刪除
  2. 我都好鍾意食韓牛呀!我上次去另一邊果間,自己買牛上去燒,正!

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果下次去都會試下自己買樓上燒,食多幾間又何妨,真係好正

      刪除
    2. 乜可以自攜?唔知條數又點計呀?

      刪除
  3. 雖然街道有點黑暗,穿過這條韓牛街(不用怕)====>車~~~~~有大爺傍住駛乜驚呀XXXXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,雖然黑,總覺得沒有不安全


      刪除
  4. 不吃牛的我也看得口水流流

    回覆刪除
  5. 韓文吾識睇,怎樣叫?有圖?

    回覆刪除
    回覆
    1. 事前做左功課。餐牌未到已經點餐,有位靚呀姨講國語,溝通無問題。
      一般都500g 700g 咁叫,就會包晒以上既野,白飯除外

      刪除
  6. 記得當年行超市, 佢地D肉都幾貴呢

    回覆刪除
  7. 我上次都係食呢間喎,呢間最多人去食呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 哩間韓國人多,旅行又多,真係好好食

      刪除
  8. 牛肝係生食的?!?!?!?!?!?!好震撼呀!!!我真係應該唔敢食..............................
    唔知生食係咩味.....................
    韓牛我個同事都話好好好好好好正~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 人一世物一世試下啦,ok 架
      韓牛比日本牛好d,不會太油膩,肉味更香

      刪除
  9. 兩個牛魔王 , 500g 一定唔夠喉啦 , 咔咔~!!

    回覆刪除
  10. 嘩!~我唔食牛都覺得好新鮮下喎!

    回覆刪除
  11. 姑姑睇到流曬口水!⊙_⊙

    回覆刪除
  12. 我都係食呢間呀舊年...真係好好食!
    生牛肉係送架....
    牛肝我都唔太敢生食....

    回覆刪除