2016年3月21日

馬場洞韓牛龍門家~~必食~~


{韓牛}一定要食既{韓牛}
玩完踩車去馬場洞食韓牛
我選擇了龍門家
 

馬場站
 
Majang 馬場 EXIT 2 一直走

看到油站和超市轉入一直走
雖然有點黑暗(約10分鐘)


 
雖然街道有點黑暗,穿過這條韓牛街(不用怕)
好多韓牛店都關門了
 
一直去就到街尾就是吃韓牛的街
 
認住龍門家婆婆個嘜頭
 
以為好多位,一陣間就全場爆滿(6:15PM)
 
龍門家婆婆好忙呀~
 

 
先送上
鮮牛肝和牛百葉,和多款好味配菜
 
鮮牛肝紅卜卜充滿光澤,應該好新鮮
 
一眼睇晒,其實500g唔算多
 
 什麼部位都有,但唔識分,總之好味就得喇~
 
先放上石紙烤最多油份的牛卷
好香好香的牛味,很嫩
 
其實都有點怕生牛肝(怕拉肚子)
所以放上石紙烤一烤,沒有烤全熟
只是輕輕一烤,味道不醒
可以接受不難食(我受得住)
 
 
 
至於韓牛部份就是好食和好食
雖然我唔識分那個部份那個位置
但.....全都好好好食,感覺到好新鮮
我食牛好衰架,一唔掂我就吐渣
係哩度食當然無,真係好好食
 
再來生牛肉配水梨
生牛肉似刺身,牛味不太濃,但很滑
 
回程時候經過超市
 
下次一定會再來點700g,500g唔夠喉
見到好多韓國人點一大盆,應該是700g
而且食一次韓牛實在太少,下次應該食多幾次
 
被我例入的3款必食:韓牛/炸雞/醬蟹
缺一不可

吃飽飽又去行高速地下濕平,衝呀)))
之前已經行左2次~~行第3次都有野買
首爾高速巴士地下購物街-散錢好地方

還有一篇就寫完......加油!!


相關文章:

首爾梨花女子大學+梨大購物街

 

28 則留言:

  1. 牛肉好吃,不過也不要吃太多啊,因為不知會用甚麼飼料?哈哈,我是否杞人憂天!

    回覆刪除
  2. 我都好鍾意食韓牛呀!我上次去另一邊果間,自己買牛上去燒,正!

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果下次去都會試下自己買樓上燒,食多幾間又何妨,真係好正

      刪除
    2. 乜可以自攜?唔知條數又點計呀?

      刪除
  3. 雖然街道有點黑暗,穿過這條韓牛街(不用怕)====>車~~~~~有大爺傍住駛乜驚呀XXXXD

    回覆刪除
  4. 不吃牛的我也看得口水流流

    回覆刪除
  5. 韓文吾識睇,怎樣叫?有圖?

    回覆刪除
    回覆
    1. 事前做左功課。餐牌未到已經點餐,有位靚呀姨講國語,溝通無問題。
      一般都500g 700g 咁叫,就會包晒以上既野,白飯除外

      刪除
  6. 記得當年行超市, 佢地D肉都幾貴呢

    回覆刪除
  7. 我上次都係食呢間喎,呢間最多人去食呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 哩間韓國人多,旅行又多,真係好好食

      刪除
  8. 牛肝係生食的?!?!?!?!?!?!好震撼呀!!!我真係應該唔敢食..............................
    唔知生食係咩味.....................
    韓牛我個同事都話好好好好好好正~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 人一世物一世試下啦,ok 架
      韓牛比日本牛好d,不會太油膩,肉味更香

      刪除
  9. 兩個牛魔王 , 500g 一定唔夠喉啦 , 咔咔~!!

    回覆刪除
  10. 嘩!~我唔食牛都覺得好新鮮下喎!

    回覆刪除
  11. 我都係食呢間呀舊年...真係好好食!
    生牛肉係送架....
    牛肝我都唔太敢生食....

    回覆刪除