2016年5月19日

京♥阪和Day 4 京都早餐smart coffee

DAY 4 開波,幾時先寫到DAY 8?
寫遊記真係一件不容易的事
 
昨晚好比心機去搵食早餐既地方
好快就搵左哩間Coffee Smart
離我們酒店只要步行1-2分鐘
門面真係好懷舊,開業n年既感覺


感受下日本人的懷舊餐廳
如果....愛喝咖啡更加要去
店內有種咖啡香氣飄呀~~飄呀~~

 



剛好有位不用等
入坐後5分鐘已經要排隊,好彩行快兩步

大叔邊睇日報邊嘆茶
仲抽煙添....唉!!大剎風景

我們不喝咖啡,點了紅茶
如果有可樂會更好(玩野咩)

點了3款澱粉質
先送上脹爆蛋治1.5份
白麵包的軟度軟得很過份
日本卵好香蛋味
好味好食好吃

 再來一份.....法式土司
煎得好香,應該是用牛油去煎
吐司質地都是很柔軟,口感軟軟
帶有牛油香氣配上糖漿一流

最後鬆餅來了
質地沒想像中般軟熟
感覺一般

 

很飽....開始一日巴士之旅
等待10/51號BUS
向北野天滿宮出發
 



🎎2016.2月京♥阪和🎎
酒店篇:


行程篇:
 

17 則留言:

  1. 點解我會想起 italian tomato?

    回覆刪除
  2. 件pancake 係煎過左火,不過其他食物,和環境真係好正!

    回覆刪除
  3. 連早餐都咁用心去搵, 讚!個蛋治好出色呀!

    回覆刪除
  4. 法式土司及鬆餅是我的最愛﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係呀))))做早餐或下午茶最好

      刪除
  5. 日本啲食店唔禁煙真係最唔慣.....

    回覆刪除
  6. 我諗嗰喲爆蛋治是否學了香港以前的大排檔?做得真係一模一樣!

    回覆刪除
  7. 三文治、土司同pancake都引C人,不過兩個人食得晒呀?

    回覆刪除
  8. 我都好唔鍾意日本餐廳係可以食煙...不過都無法啦!!

    回覆刪除
  9. 原來日本餐廳可以食煙 , 咁一定唔啱我呢~!!

    回覆刪除
  10. 咁大部咖啡機,第一次見到!

    回覆刪除
  11. 抽煙大叔*的*佢出去打haha~

    回覆刪除