2017年8月22日

東京紅楓 - ikefukuroucafe貓頭鷹CAFE


好期待今日的行程
可以零距離跟貓頭鷹接觸
去之前好期待
離開又另一種心情


位置好易找
在無敵家旁邊的lawson
已有一家日本人等侯


✳︎平日1500円/人 . 土日祝日1600円/人✳︎
每小時計,包一支飲料
いけふくろうカフェ
http://www.ikefukuroucafe.com/




先有工作人員日文講解
我地睇圖


先消毒雙手和鞋底
店員有教...要比貓頭鷹見到你起手摸
不可以偷襲或突擊地摸
當日時段大概有8-9人

我就不怕醜隻隻都摸
我好興奮啊~~

這個日婦摸得好粗暴





好可愛呀...好冧呀
哩隻好細小,要輕輕地摸

哩隻好大,比雞更大









最細少的3隻,初頭以為是裝飾品
離開時可以在雪櫃取飲料,唔係點叫cafe

摸到咁上下
可以揀心水貓頭鷹放上手/肩上
(拉屎自埋)


鬥大眼...










好幾隻體型特別大
而且個樣不太友善(有點惡)
因為咁樣可能會少人摸
我都要摸
一摸個樣就好冧
大隻都可以好乖




去之前好期待
離開又另一種心情
牠們好可憐,腳有鎖鏈
活動範圍很有限
不知道有沒有外出

任意飛的私人時段
每日接待客人6-7小時
困在房裡,連動物園都不如
動物園起碼可以在籠裡飛
感受四季和日與夜

自我安慰
至少這裡有溫飽和照顧

待續...

14 則留言:

  1. 無空間畀佢地飛下?
    唔知會唔會輪班,可以返工一星期,之後一星期放假可以放返入大籠畀佢地自由一陣唔駛成日鎖腳咁慘慘^^

    回覆刪除
  2. 初頭想講,點解貓頭鷹公仔咁似真既?再睇落去,原來真係真的!真係好可愛!

    回覆刪除
  3. 真係好得意!不過好似你講,其實覺得佢地被困住都幾可憐~~~

    回覆刪除
  4. 唔知貓頭鷹真正習性係點~間CAFÉ係日頭營業~但貓頭鷹係夜晚活動的動物?_?

    回覆刪除
  5. 好細小,要輕輕地摸,這隻好似好享受你摸佢喎,其實講真我覺得困住貓頭鷹在室內,還要腳上鎖,好像失去了自由一樣,好可憐呀﹗

    回覆刪除
  6. 我唔係好鐘意呢類 café

    回覆刪除
  7. 我初時以為只得一隻,嘩!原來有咁多隻,犀利呀…我話犀利係指太冇人道!
    有樣嘢要講,你話啲貓頭鷹畀你摸好冧,其實我見你個樣仲冧啦!

    回覆刪除
  8. 我與你同感,雖然可愛,但那活動範圍真是很小,看到那條鏈很短。。。其實雖然有野食,但失去了一生自由。他的習性是晚間獵食,日頭睡覺的。

    回覆刪除
  9. 我之前去日本都有參觀過貓頭鷹館(冇野飲, 齋行一圈) 又係勁細同有鐵鍊...真係好似冇機會俾佢飛咁...

    回覆刪除
  10. 我幾個月前去東京嗰陣都有經過一間有貓頭鷹同貓嘅Cafe,但我就冇入到去。

    回覆刪除
  11. 好可愛!但又好似你話齋真係好慘!
    大隻哥D我可能會唔夠膽摸~~

    回覆刪除
  12. 隻隻都好可愛 , 可以近距離接觸.........比著我一定開心屎~!!
    不過做佢哋又真係好可憐呢~!!

    回覆刪除