2017年10月20日

富良野 - Flower Land&菅野農場


Flower Land位於山丘上的花田




Flower Landフラワーランド







有得食...有得買...有花睇...
最吸引旅行團到訪,當日遇到冬型游



甜甜甜....甜



富良野Flower Land
☎0167-45-9480





入園時貪玩



一大遍花海迎接我



嘩.....花呀,自我淘醉中



冬型游團友坐拖拉車遊一圈



花田農田小屋山脈...好美



掃帚草

















勿擾...自我淘醉











鼠尾草














路過...菅野農場
かんのファームKanno Farm











就在馬路旁
逗留時間很短,未有逛全場







菅野農場かんのファームKanno Farm
☎0167-45-9528



2017/9月初
北海道酒店

14 則留言:

  1. 有冇幻想過,咁多咁靚的花田,如果自己成個人瞓咗落個花海度…會有乜感受?雖然是摧花,哈哈…唔知咁諗會唔會俾人話變態?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔變態....哈^^
      在富良野每天都被花包圍,感覺好爽~~有花睇就爽喇~~

      刪除
  2. 英國咁多地方,如果都整到呢到咁靚,真係會吸引遊客。

    回覆刪除
    回覆
    1. 北海道的花田實田太誇張,好似人人都喜歡種花草,實在太吸引
      英國地方都有當然好啦~

      刪除
  3. 雖然掃帚草通常D人等睇紅色~不過花田夠COLORFUL~綠色掃帚草反而變得襟睇

    回覆刪除
  4. 今日呢件衫同花花海好襯~靚~
    唔知你今次去東京有無去睇紅卜卜掃帚草呢~~~~~~
    我頭先以為個蜜瓜入而係綠色肉哥隻~~哈哈~

    回覆刪除
  5. 估唔到九月都有咁多花, 又少人, 好正呀!

    回覆刪除
  6. 你著呢件衫好靚,特別係花海中.

    回覆刪除
    回覆
    1. 初初擔心天氣涼會著唔到,當日中午熱熱著就最啱~~
      謝謝你讚我~~

      刪除