2017年12月14日

札幌市 - 二条市場+逛街買晴王✨




預留一天在札幌閒逛
先到二条市場食早餐
唔想行坐TAXI去













嚟喇...樣樣都好新鮮,Yummy~~















二条市場,裡面還有小店
睇落都唔錯,海鮮即叫即整即食



食埋夕張蜜瓜就完美~



逛狸小路



之後逛運動店+商場和商場....
下午茶時間









到三越超市睇水果
每年大概9,10月份是青提季節
三越一般價格3千円起
從未見過提子可以係度
沒有任何支撐只有個膠兜裝住
可想而知幾硬淨
散裝都要1296円



旁邊個牌寫平均糖度高達18度
比夕張蜜瓜大概16度更要甜

我:晴王好貴啊)))
大爺:又唔係成日食
成世人都未食過咁貴既
買啦.....



買完好心急馬上試食(無洗)
我感覺到我的瞳孔放大
不停地點頭...真係好好食
甜得好誇張又不做作
又帶點清香花味
外皮好薄好清脆
一改以往對提子皮的感覺
咬兩下都溶了,完全不澀
而且是沒有籽

不得了...不得了...不得了...
以後唔想再食其他提子
好食到返唔到轉頭
馬上決定返去買多兩秋

我和大爺接住一粒又一粒
粒粒都實的的,似剛剛摘下
真係好似綠寶石
之後返到hk見到好多來自日本的青提
新鮮度和外表都有差別
完全無興趣
緊接10月會到東京,唯有到時再食






晚餐用眼去揀,揀左哩間
惠美須商店



全都是本地人,好熱鬧
店員好勤快
上菜速度好快



好食



好食



牛筋腩好食



好食



好食
全部都好食,無揀錯


北海道蜜瓜汽水(橙)
味道OK一試無妨



甜品時間The Fruitscake Factory



The Fruitscake Factory









食完兩件唔夠喉



再加多一件





~DAY 7  完~



2017/9月初
北海道酒店

8 則留言:

  1. 很多年前,我老闆從日本空運了一些提子,他說是溫室種植,粒粒都有荔枝咁大,又甜又爽,那年是79年罷,計起上來每粒都要一元多,咁都好貴呀!

    回覆刪除
  2. 肚餓千祁唔好睇呢個 post ,我個肚打鼓呀!

    回覆刪除
  3. 見到個蜜瓜色水好靚,都覺得甜!青提原來日本產本地賣都唔平哦!

    回覆刪除
  4. 嘩'早餐好豐富喎!
    日本蜜瓜點都要試下先得.

    回覆刪除
  5. 我都好想食夕張蜜瓜~~~~~~~~~
    華!!!!哥紮晴王係日本都咁貴?!?!?!?!!?!?一定堅好食!!!!黎到港澳都唔知要幾多錢~

    回覆刪除
  6. 紅磚牆和小花園!
    食的地方都很地道,暫時我去唔到呢類地方

    回覆刪除
  7. 好吸引呀晴王.....肥人後悔十一月去東京無買過生果黎食添!

    回覆刪除