2018年1月18日

福岡自駕


剛去完福岡自駕
未想到會遇到雪,是短暫的飄雪

行程中去的地方不多
我最喜歡是別府,可能很少遊人
而且看到我想看的蒸氣
(本宮的喜好好古怪)

去了系島的海邊燒蠔
買了我想補買100円店既家品
自駕時看到好多雪山





著上淘寶的加絨牛仔褲和加絨打底衫

9 則留言:

  1. 我冬天旅行D打底保溫褲都係淘:D
    今年日本冬天真係多左好多地方提早落雪

    回覆刪除
  2. 九洲好少落雪,比你見到真幸運^_^

    回覆刪除
  3. 旅行不用趕太多行程,最緊要享受假期悠閒瞓得食得大滿足XXD
    目測啲蠔好大隻喎
    湖邊那張美得像瑞士

    回覆刪除
  4. Also just back from Fukuoka. The weather is very cold and I think we went there just after snowing. I also like Beppu.

    回覆刪除
  5. 係你fb見到燒蠔我超想食囉..........................
    我就係想試一次咁樣既燒蠔!

    回覆刪除
  6. 我想旅行都中意遊客少D嘅地方呀~~100円店每次去日本必行!

    回覆刪除
  7. 我都會去呀,但不是自駕,可惜無得跟你的行程呢。

    回覆刪除
  8. 嘩...殷師奶好忙呀, 未打完東京就有福岡..hhaa
    肥人等你油雞~~

    回覆刪除