2011年2月14日

嘉道理農場的情人節

 
 
2011 Feb 14 情人節
天氣寒冷,得9度咋~(新界再底一兩度,凍*)
我地著晒打底衫+規佬褲+冷手套+冷帽....
做足準備去嘉道理農場睇花花(半天遊)
 
不過今日發生左一件事,如果唔係老公及時拉住我.....
我已經跌左落山澗裡面.....嗚嗚嗚~(入硬急症室*)
而且應該會跌穿頭(未到爆果隻)
 
周身傷晒(應該屎唔去果隻)
必定會跌爛相機(應該要買過部果隻~)
哩個故事教訓我**要帶眼睇路**
特別多謝老公,挽我手臂挽回我的命......開始>>
 
 
嘉道理農場
入場後四圍行下,主要想睇下梅花櫻花等等....
1:30pm坐巴士上山慢慢睇到夠
 

 勁大隻野豬呀~(有D驚驚*)
 
 
一落車我見到好很大塊葉呀,有成十幾尺長~(我被巨葉吸引住*)(下圖)



右下圖的石梯就係出事地點,行上去睇完之後,慢慢行返落嚟嘅時候
我的右腳差錯石級.....成個人準備向右邊山澗仆落去(我右手揸住相機)
個頭仲有5寸就撞落地嘅時候.....(當時我沒有大叫,老公係我後面)



我下意識將右手的相機鏡頭朝向天,目的唔好撞爛我的寶貝呀~
而我的身體繼續往下墮......(成個人已經失去重心)
突然間......有人拉住我



係老公拉住我的左手,將我成個人被扯起
果一刻......真係好似被神*打救一樣.....(我頭上有光環一樣*)
真係好好彩,多得老公及時拉住我,如果唔係.....
我應該會....跌穿頭,可能會有內傷,多處骨折,成身濕晒....(嗚嗚嗚*囧*)
 
 
 
 
之後我慢慢行番上車抖下,我的右腳踭好痛喔~
慢慢郁下轉下扭下.....(我唔想睇鐡打*)
到下一個景點落車行下,咦~又行到喎~(少許痛*)
不過關節位有D唔對位,會發出啪啪聲.....(從未試過)
事後發現.....我真係好愛錫我部Nikon相機(賣下廣告先*)
 

去到緊急關頭,都要好好保護相機,我有事都唔想相機有事
keep住靚靚心情,繼續賞花~
 
 
 上到山頂喇~天氣唔好,望得唔遠(預料之內*)
我的腳已經唔痛,完全無事一樣,活動自如~(勁啊~)
 
 
山頂哩棵鐘花櫻桃,最大 最紅 最燦爛 最近距離....
 
 
 
 
到山頂之後,我地唔坐巴士落山,我地慢慢行下返落去.....
D路斜到不得了,要小心睇路呀~(我同自己講*)
 
 
 哩條樹藤應該可以承受我嘅體重(我半放鬆坐落去*)
 
 
 
 
 落到山腳,去生機園...有好多生菜,火箭菜,沙律生菜(我都好想種*)
又遇上蔥花囉~
 
 
(下右)我終於見到西蘭花開花喇~D花係淡黃色
**如果植物上掛有名稱牌會認識更多**
 
 
 
 
我終於忍唔住問呀姐:哩d咩菜嚟架,咁靚嘅??
呀姐:哩d叫*君達菜*,種子係外國運返嚟架,有5種顏色~
白色莖果D,我地就叫豬乸菜.....
哦....明白晒,我眼見有深紅,淺紅,粉,黃,橙....真係好靚~(唔捨得食*)
 
 
 
 
 
入場前要留下電話,車牌~4點幾簽簿後走人.....
今日雖然好凍,但係都睇得開心
老公不時會 : 你呀....睇路呀!!唔好掛住睇~下次無咁好彩喇
唔好行濕地,青苔....如果唔係我及時拉住你,唉~蠢到屎!!
我唔出聲.....(由得你講講講*)
祝大家
情人節快樂

Photobucket
*完*



 
 
 
 
 
 
 
 

 
 

沒有留言:

發佈留言