2015年2月4日

部隊鍋

睇就睇得多,食就第一次
正唔正宗就唔知
我只知好好食,味精野一定好食啦~
 

 
三個人食就剛剛好
一大鍋睇見都興奮
有三款腸仔,蔬菜少許
金菇.年糕.芝士.豆腐
 
 
 
 
湯底好似辛辣麵既味道
 
麵是另外加,我地加左2次
真係好正
 
 
 
不過服務就另人反感,隔離檯吃完吹水中
服務員呀姨竟然話
食完可以埋單嗎?門口好多人等位 嘩.....聽到都O咀
食客頭先叫埋單都無人埋
位位呀姨服務生都好似無水洗臉
~欠佢錢咁既樣~
 
吃飽我地過對面新開韓國凍肉店買野
我仲係馬路上執到廿蚊添
 
~完~

22 則留言:

  1. 執到廿蚊,開心到暈,哈哈

    回覆刪除
  2. 我都覺得雖然部隊鍋裏面好似全部都係"冇益"野, 但又真係好好味呢~~ 不過兩個人食一鍋真係飽到嘔

    回覆刪除
  3. 或者d吖姨其實唔係無水洗面,而係向你展示佢哋嘅“部隊面”
    加佐两次麵... 個肚竟然仲可以裝甘多野,果然非人纇!

    回覆刪除
  4. 未到年初四, 就已經咁嘅樣?

    回覆刪除
  5. 依家租貴,佢想D客快D走,做多轉,可惜我怕佢D客一走無回頭。

    回覆刪除
  6. 乜啲阿姨咁直接呀,好少見會叫人食完好埋單,
    通常都趕住收走哂枱面啲嘢,等你自己知機走人,
    咁直接都係第一次聽,啲嘢幾好食都扣分啦。
    話時話,殷師奶你咁好運嘅,
    咁都俾你執到廿蚊,勁!

    回覆刪除
  7. 殷師奶與大爺:
    ~原來香港真係有錢執!! 哈哈~~咁你餐飯, 就當平咗$20
    ~你買咗咩凍肉?? 遲啲會係廚房顯技??
    ~我都想食依啲部隊鍋呀!! 雖然你話味精food, 但我覺會好美味!! 而且, 食完會感覺好暖身!!

    回覆刪除
  8. 最僧D人黑面趕客永不回頭

    回覆刪除
  9. 執到廿蚊咁有冇拎去食甜品?
    其實果十件壽司卷加埋個鍋仲有咁多麵,係咪會好鬼飽XXD

    回覆刪除
  10. 咦~有運行喎~係街執到錢~

    回覆刪除
  11. 宜家韓風咁得緊要佢地似乎唔志在得罪D客

    回覆刪除
  12. 近來韓風強呀 !! 這個也很吸引呢

    回覆刪除
  13. 執到廿蚊係給你補償㗎!

    回覆刪除
  14. 唉...引C人咩,超愛韓國嘢
    妳地韓國冇食部隊鍋咩?
    間嘢咁衰叫咩咩名呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 喺韓國太多好野食喇...邊食得晒丫! 你plan左去食咩未呀?

      刪除
  15. 哈哈,執到錢你好幸運呀﹗

    回覆刪除
  16. 咁多碟滿滿的,四個人都夠食喎!

    回覆刪除
  17. 有錢執咁好? 我都好耐無試過執20蚊呢~!!

    回覆刪除