2015年5月14日

黑獨子蒜~~DIY成功!!

黑獨子蒜是母親節禮物

之前睇電視教整黑蒜
原來好容易,沒技巧
腦裡記住記住,反正不複雜
數星期後.....

1)剛巧老媽子友人從內地帶來
自家種獨子蒜超級多
2)剛巧有個智能煲可代替電飯煲

 舊電飯煲就用來整黑蒜
好吧,有料有煲動手吧!!
十足十朱古力kisses
 
我只付出$10,買左3個竹墊
 
不用洗
竹墊 - 獨子蒜 - 竹墊,放了3層
 
友人話12日不夠17天會更好
好吧,就17日,肯定佢一定夠黑黑黑
到第3日,發現飯煲自動斷電
可能是超過72小時的保險制


要長插17天,放去客廳另一邊
有乜E郁都唔會爆到我
 
外出後回家....一打開門
會聞到輕輕淡淡的蒜味
 
一直保溫到第17天開嚟見我)))))
17天從未偷偷打開
所以有點緊張&好奇
 
燻到黃
 
第二層 / 第三層最黑
第一層
 
風乾2天就送回老媽子手中
當作母親節禮物~嘿嘿''
 
去外皮樣子可愛
 
試味開始
內裡有少許水份,比較軟身
蒜味依然存在,不濃不辣
我喜歡吃蒜,會喜歡這味道

同日起貨,馬上開始第二輪
左邊是散裝$11,右邊是$10/3條
 
 放不下3層,只能放2層
頂層一個疊一個
務求塞滿滿為止
大概放了22個完整蒜頭
其實不多,分東分西都所剩無幾
 
黑蒜營養價值超高
市面賣得好貴
反正有多餘電飯煲就不妨試試
 
---------
 
前日有點精神不佳,總覺得很累
食了2粒黑蒜
沒有在意黑蒜的能力
後來累的感覺真的慢慢離開
好神奇.....
 
 ---------
~完~

37 則留言:

  1. 但我有些怕佢陣味!哈…^^"

    回覆刪除
  2. 回味緊入口個酸酸甜甜綿綿嘅口感... 寄d過來分享下喇 :D

    回覆刪除
  3. 自家制平靚正,不過要長插電飯煲十多日我考驚呀>_<

    回覆刪除
    回覆
    1. 我初初都功巧驚,日日都走去摸下個飯煲,依家習慣左喇

      刪除
  4. 我亞E直迷上左整黑蒜,整完一煲又一煲。

    回覆刪除
    回覆
    1. 知道佢咁有益,又無技巧,我都會一煲又一煲

      刪除
  5. 回覆
    1. 就好似長插雪櫃一樣,應該唔會用好多電呱,我估

      刪除
  6. 我食過一次黑蒜,感覺良好呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,家人試過都讚好味,不似蒜

      刪除
  7. 回覆
    1. 對對對,一但用作整黑蒜,就不能再煲飯了

      刪除
  8. 殷師奶與大爺:
    ~我食咗黑蒜有成一年, 而家都keep 住日日食!! 講真, 黑蒜都唔難食. 跟本蒜頭味都無晒. 有時, 食食下黑蒜, 以為自己食緊"加燕子"
    ~但唔知自己身體有無食咗黑蒜而improve. 因為自己都無咩驗身.哈哈~~ 但健康食品, 而且價錢又唔貴, 都會照食. 外國人都有用黑蒜, 例如, 黑蒜pasta
    ~但製作黑蒜時, 陣味都唔細, 你製作黑蒜時, 就咁將個飯煲放係廳, 陣味咪好大??
    ~見你有製成品, 好成功!! 而且個瓶係日本買....(我記得!!)

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來你食左咁長時間架,一定好健康啦,皮膚仲一定好靚添,十足十加應子好味,食過就知好野,味道不似蒜,好吃
      你記性好好喎,咁都記得個樽^^

      刪除
  9. 長插成半個月有少少驚
    如果用真空煲會唔會可以一日搞掂?

    回覆刪除
    回覆
    1. 開頭都驚驚地,依家已經慣左喇,日日去摸下佢
      真空煲應該唔得啩,唔知呢^^

      刪除
  10. 好似食家燕子咁...............超鐘意嗰味道 , 點解碌爸仲未開工整架?

    回覆刪除
  11. 我之前食過一粒,我覺得佢好似八仙果呀~~~~~~~~XDXDXDXD

    回覆刪除
  12. 黑蒜個樣好似栗子喎,整完就咁食呀?

    回覆刪除
  13. 我都有整,真係好方便呀...
    放晒入去唔洗理

    回覆刪除
  14. 我未試過成粒食唔知係咩滋味呢

    回覆刪除
  15. 黑蒜有朋友俾過幾粒黎試~不過我暫時未能接受果種味道..

    回覆刪除
  16. 從都想整黑蒜 可惜冇多餘嘅電飯煲:(

    回覆刪除