2017年6月26日

淘到寶.....家品衣服鞋架....什麼都有


以往半年先淘一次
近兩個月常常淘(眼都花)


第1次無影相
第2,3次先影相
識淘一定是集運,每次10+件先收手

最喜歡居家家
家品便宜,質量好
居家家 您身边的居家



猜猜是? ?最尾會公開

衣櫃內層架,第二次淘(好用)

一套11件
用後一星期發現有漏氣
只是少少漏...可接受
加峰旗舰店

二手木桌有瑕疵,補救後很滿意
無味快乾
是有顏色的半油半漆白膠漿(淘到寶)
远新修补王国

好美的天然青芒草掃把(淘到寶)
青芒草顏色好靚,不會沾頭髮
XG梦工厂店


一堆素色夏天衫
只有一件不喜歡,是我買得太衝動


突然喜歡間條....

不沾油布&英文報紙吸油紙


黑帽 & 膠櫈
YOYO优优帽店 & 一起生活17Life

桌布&門簾X2
超級喜歡(淘到寶)

超級大愛,好襯....好襯....啊)))

鞋架都是淘,鞋外露太雜亂
加門簾遮一遮美觀很多


友人:你已經一屋都係肉肉盆栽
連遮布都係花盆.....

桌布當窗簾用


7層鞋架連儲物小櫃
收貨時大爺不在家
一個人慢慢擰.....擰左兩粒鐘螺絲
共重17kg
蔓斯菲尔旗舰店


尺寸沒有問題,安裝算容易
只有一點點掉漆,修補後沒問題

櫃頂還可以儲物,好滿意
自己一手一腳擰螺絲,特別靚~~哈

无线路由器IPTV适配器1000M扩展
中文不知叫什麼?
之前客廳收不到WIFI
安裝後收到WIFI喇(大爺安裝我唔識)
一套有兩舊野

靜音滑鼠,真的很安靜
但....這4個字好娘

行李箱十字打包带,布帶很厚夠扎實



開估囉!
是硅胶拔罐器(付穴位圖)
試用後...吸得超級實
頸部瘀紅色了,每次只能用1-2個
我受不了,吸力太強,只用了1次~


淘....得多開心
每次淘...都看得很仔細和看評價
要看好幾天才下手,就沒容易中伏

6月中又開始淘.....

~完~


22 則留言:

  1. 桌布&門簾好靚靚^_^你淘左好多心頭好,我一次都未淘過^_^

    回覆刪除
  2. 我都好喜歡個門簾窗簾!
    我都鍾意上網購物,無需專登去商場/外出、免去泊車煩惱之餘又可以拾到平靚正嘅心頭好,而且放工返到屋企件包裹已經在度迎接我~ 方便又開心!

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果唔中伏既話,淘寶真係一大發明呀!!你果邊都可以淘架~

      刪除
  3. 我要bookmark你哩篇,太正啦!
    最中意桌布同門簾,我之前想搵但睇唔啱,最後只買塊淨色順便叫人車埋($50唔係貴但你哩幅真係靚)……
    你自己整好個儲物小櫃好叻呀,讚讚讚~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 門簾果間仲有好多都好靚,已經忍手無淘抱枕套,靚既話都會回購
      淘到心頭好當然開人啦^^

      刪除
  4. 好多正野喎~~
    最出色係個桌布同門簾

    回覆刪除
  5. 我都覺那植物布簾和桌布好靚

    回覆刪除
  6. 香港,甚至韓國,日本,很多商店都賣緊淘寶貨。自己淘就最抵買。

    回覆刪除
  7. 哇,用左幾多時間去淘到咁多寶啊!

    回覆刪除
  8. 我都睇緊淘寶呀, 花多眼亂都唔知揀邊樣好, hahaaaaa
    硅胶拔罐器得唔得? 會唔會無咁攰?

    回覆刪除
    回覆
    1. 吸左3次,都有深紅色,心理上係無咁攰^^

      刪除
  9. 嘩........你好厲害呀 , 買咗咁多嘢 , 最鐘意都係嗰兩塊卓布同門簾 , 我估中咗呀 , 有無奬品呢?

    回覆刪除