2017年7月23日

東京紅楓 - 回到渋谷


回到渋谷去Hikarie食第一餐








再到樓下然花抄院
渋谷ヒカリエ ShinQs 5/F











紫/白/綠糖外表是硬,咬下裡面是軟,好特別
↑兩塊眼膜餅好香蛋味
↑3粒仙丹味道好古怪


大爺好快食晒,叫佢先去睇網球物
我一個人慢慢享受,然後各自各行街



渋谷街頭


去渋谷OS DRUG藥妝店逛




OS真係好平
我要買既東西 連稅 都比其他藥妝店平宜
伊藤園綠茶粉好好喝


NATURAL KITCHEN


行我最愛既NATURAL KITCHEN百円店





件件都睇下摸下,唔買睇下都開心





渋谷 cando



渋谷 cando





行行下.....收到某人whatapp求救
睇中個限量版網球袋,唔知買唔買好?
要我去幫下眼
可以退稅咁抵~~買啦
某人開心到呢.....

買完去食宵夜

11 則留言:

  1. NATURAL KITCHEN百円店款式都幾好喎﹗

    回覆刪除
  2. 其實問係禮貌, 知會下你咁話啦~~

    回覆刪除
  3. 咁多店舖可以行,好想去呀。D甜品好靚,眼睛睇左當食左!

    回覆刪除
  4. 原來大爺之上仲有你這一個大娘子,嘻嘻!
    佢幾尊重你吖…

    回覆刪除
  5. 鍾意重口味可以考慮下無敵家,我覺得好濃,濃到食三份一就想停口

    回覆刪除
  6. 綠茶甜品好正呀 , 睇到我流哂口水呢~!!

    回覆刪除
  7. 又示範了一次模範夫妻相處之道(好閃)wakakaka....

    回覆刪除
  8. 應該係嘗美食之旅先岩,哈哈!

    回覆刪除
  9. 間店勁多網球鞋~打網球者啱晒喇!

    回覆刪除
  10. 日本嘢真係好精緻,睇下都開心^^同埋食嘢都唔算貴~~

    回覆刪除