2008年11月9日

愛上峇里Bali 泛舟篇SOBEK

 
 
愛上峇里Bali    泛舟篇SOBEK
 
 
一早起身   今天要去烏布Ubud,玩激流
我好期待呀   今次係第2次玩喇
我地選擇SOBEK四人一艇加一個教練
"我唔要蝙蝠洞果條路線呀,會臭到嘔"
全程一個多小時   簽個字穿上救生衣安全帽   出發
 
 
中途站    休息一下
 
 
 

 
 
 

泛舟期間   我見到鱷魚BB係到晒太陽

有一段特別刺激    從三米高90度沖下去
哈哈哈哈   非常好玩   衝呀衝呀~
Forward  Forward  Forward
開心過後 要補充體力
係SOBEK食自助餐 味道不錯






食飽飽   四周圍都被梯田包圍

玩完泛舟好累,可以坐在這裡欣賞風景,真係好靚好舒服呀






回程中    常常都會經過

 

機場的善惡門
 
這種建築形在峇里島隨處可見

左邊代表惡   右邊代表善




機場有好多手工藝品買    梗係貴少少
 
 
我會再來渡假

這裡什麼都舒服,已經愛上了


*完*
 


沒有留言:

發佈留言