2011年4月15日

大澳踩單車

 
 
記得幾年前坐巴士去大澳的辛苦經歷

坐到頭暈,兜嚟兜去,又高速急轉彎,又似過山車(怕*)
 
依家又想去,去到巴士站一睇
 
咦~D巴士靚左好多喎~應該會C服好多......(應該*)
結果....
 

 

一落車,老公去公廁嘔返個菠蘿包出嚟~
 
而我需要坐係碼頭.....靜止10分鐘(囧*)

我地兩個回復精神之後
馬上食番個茶果和雞屎藤先
 
 
 
 
 
 行行下見到單車鋪
 

老公提議不如踩單車啦!!都好喎~你踩我坐*
我仲可以攬住老公條豬腰添......嘩哈哈~
於是.....我地跟住地圖踩一圈,出發啦~
 
 
 
 
▼遇到好靚既百香果花添~
 
 
 
 
 
由於條路太窄,又有路人,萬一碌左碌右就大件事喇~
所以落車行....
 
 
 
 
又開餐 -大澳蝦醬炒飯
 
 
我扮貓叫引下佢喇....喵~喵~~喵~~~
隻貓都費是啋我......咪埋眼無眼睇*
 
 
 
 
 
去到經過少林
 
 
好多肉肉呀~
 
 
蝦醬工場.....聞到好香又好腥
 
 
 
我地唔會再坐巴士,回程選擇坐船去東涌
 
 
 
行下OUTLET走人

*完*
 

沒有留言:

發佈留言