2011年8月23日

泰國柚子-種子盆栽

★★★    泰國柚子-種子盆栽   ★★★

 
之前屋企裝修+外牆維修,加上我地又去旅行

最後我將大盆既植物移到奶奶家寄種,所以生長得唔錯

其餘細細盆我就留係浴室內,因為浴室算係最少沙塵既地方

最後......我都預左會死,仲死得7788添~

只有蘆薈&黃金葛依然生還,盡管葉上已經鋪上灰塵~(勁呀*)

一品紅聖誕花經過一輪搶救之後,已經康復過來

所以都想種返盆柚子,之前都係種黃色既沙田柚
▼ 今次就試下泰國柚子先,一個柚子大約有30粒核
Photobucket
 
 
浸水7日,記得天天換水,有時我得閒得滯一日換3次
▼ 浸好之後脫去硬外皮,就會見到芽點
 
 
 一早留起個Paul Lafayet兜種柚子
▼ 記得芽點一定一定要向下
 
 8月7日  落泥種,每日噴水一次,等3星期左右就會.....萌芽
▼ 我覺得似甜品多過似盆栽.....哇)))哈哈
 








只需12日  -  8月19日  已經萌芽喇~(超級快哦*)
由於我用得太多泥,最後要將D石仔移走
 
8月23日   發芽第4日  生長速度超級驚人,可能有太陽伯伯射住*
由於幼苗追向陽光,每日轉一次,就唔會生到彎晒
生命力好強喔~葉片肥嘟嘟,綠油油
 

8月28日  發芽後第9日  已經大個仔喇~
葉子有陣陣柚子香氣,所以不會引來昆蟲光顧~呵*
 
的的色色細細盆,又容易打埋
每2-3日噴水1次即可
植物能夠點綴家居,增添生氣
我鐘意
我會繼續係公園尋找種子


**完**
 

沒有留言:

發佈留言