2011年12月5日

藍莓果醬(附食譜)

 ♥ 藍莓果醬 ♥
因為我n年前食過樽裝果醬,覺得好難食 ~*
 
之後一直拒絕任何果醬
自從我煮了士多啤梨果醬之後,一試便愛上))))
今次係街市見到好新鮮藍莓,買了兩盒做果醬

當我想整既時間....
有人自動請纓 : 有咩需要幫手呀)))

呀大人切藍莓既時候,D藍莓碌落地又碌落洗手盆

哎呀~我就好似妹仔咁企係側邊跟手尾

開頭都切得幾好.....之後開始唔耐煩,亂切亂挆
 

 
 
 
大人 : 切好喇~之後呢?

我 : 吓~仲有之後@_@"

我 : 你攪勻D糖就得喇~唔該晒....慢走!!
 
 
最好醃過夜,不過無時間的話

醃至少2-3小時後才開火煮
 
 
終於輪到我出場....嘻嘻 (• ̮•)

用慢火煮,其間唔好行開呀~*要不停攪拌*

藍莓唔係藍色,係深紅色的
 
 

入樽前

個樽要用滾水消毒
 
 
入樽後待涼
 
 
第2天早上,我的早餐

自家製的麵包 和 自家製的果醬

嘻嘻 (• ̮•)
 

(• ̮•) 食譜材料 (• ̮•)

藍莓 250g (兩盒)

糖 70-80g
 
 
 
檸檬汁半個

(• ̮•) 做法 (• ̮•)

先將藍莓洗淨索乾水份,然後一開二

加糖拌勻,慢慢會越來多汁液
最好醃過夜,無時間至少都醃2-3個小時
開火煮之前
加入檸汁,要用慢火煮
 
其間唔好行開呀~*要不停攪拌*

煮至濃稠即可熄火,需時大約10-15分鐘

入樽待涼,可存放雪櫃一個月

(• ̮•) 完 (• ̮•)


沒有留言:

發佈留言