2012年1月17日

最原味的白麵包• ̮•

 
新焗爐 焗完大馬蛋糕之後,輪到包包

結果......我絕對非常滿意!! • ̮•

點解?

舊焗爐和麵包機 焗出嚟D麵包都唔錯

食得落口,見得下人.....都唔差架~~

不過....唔講你唔信

用左DeLonghi焗爐之後.....我覺得D麵包完全唔同

我照用以前的分量和方法去做
 
▼睇下~組織細緻好多,柔軟度好高呀~
舊焗爐和麵包機絕對做唔到
<< 馬上去片 >> 用麵包機搓好麵團,發酵後分割2大舊 
 
 再發酵...
 

焗大約35分鐘,170度
唔好話我咸濕
睇睇下~我覺得好似個胸又似patpat
 
焗到好金黃咧~
 
之前搽油都好難甩模~嬲到爆燈Photobucket
依家底下放入烤紙方便脫模 
 
(勁心急*) 暖暖地既時候切開睇下Photobucket
咦.....好似好靚喎~ 
  
 
第二日早上,再切兩片做早餐
嘩~乜咁柔軟呀!!
 
忍唔住....篤左幾下!!好彈呀~嘻嘻
DeLonghi 你真係好掂
以後我 + DeLonghi + 麵包機 = 人機合一 俗稱鐡三角
嘩~哈哈哈哈♫.♫ ♫.♫
 
早晨呀 • ̮•
好好享受我的早餐 - 西多屎+自製豆漿 ~yummy~ 
 
唔好話我hard sale DeLonghi 焗爐呀~
可能我以前個焗爐sanyo太猛火
 
一般只可以用150度焗任何野,如果唔係好快會外燶內唔熟
我無買入爐溫度計去check 溫度準唔準
(• ̮•)
DeLonghi 溫度夠準夠穩定,焗乜都好D
而且新焗爐有燈好方便
以前要用電筒照照照....好似照田雞咁~
 
DeLonghi 靠晒你喇~

♥•♥ ♥•♥
 

沒有留言:

發佈留言