2012年2月22日

卡士達超軟吐司(附食譜)

卡士達超軟吐司(附食譜)

我已經深深愛上這個食譜,因為簡單效果出眾人見人愛車見車載
 
乜咩叫卡士達....我唔知喎~本書咁叫咪咁叫囉~好多野都得解架啦!!對不對~

卡士達醬做法
糖 10g
鮮奶 65g
蛋黃 1個
高粉 15g
用小火慢慢煮,邊煮邊拌勻....煮成糊狀離火

待涼後放入雪櫃冷藏1小時

由於依家天氣寒冷,我待涼後馬上開工,無入雪櫃(一個字....懶*)
 
 
<<卡士達超軟吐司食譜>>

將卡士達和以下材料混合(搓)

高粉 250g
酵母 4克
糖 30g
鹽 2克
奶粉 15g (我無加,因為我無)
水 100g (我改用牛奶)
牛油 25g (最後加入麵團)

我用麵包機搓成麵團,第一次發酵(大約60分鐘)

平均分割3份 > 滾圓 > 鬆弛15-20分鐘 (用保鮮紙包好)

造型後放入吐司模作最後發酵.....(大約60分鐘)
 
 
焗爐預熱10分鐘

用180度焗30分鐘.....出爐後即刻脫模待涼
 
 
點解會 <<高-低-高>>  明明一樣重咁嘛~

睇睇下.....原來中間太肥,兩邊無位走,咪向上標高囉~都係我放得唔好~
 
 
真係好軟....哩個真係我整既吐司嗎??連我都不敢相信~~嘻嘻*

你話吖~~有咩理由唔愛上哩個卡士達超軟吐司呀)))))

而且....聞一聞,索一索 (舒根活絡)

咦~~~吐司還有一種麵包香氣~~~香♥呀
 
 
 
最近係圖書館借左幾本書.....睇完就馬上試做<<卡士達超軟吐司>>

麵包書有 n 咁多本,到底邊本先最啱自己呢??

睇睇下都係哩本最啱我,可能八字又夾.....哈*

都係多得孟老師個食譜,真係遠遠超出我估計既柔軟程度

而獨角仙的食譜,之前一直都有用....都係好野嚟架~

我要努力,做多D唔同既包包

♥射射收睇♥
*完*
 


沒有留言:

發佈留言