2013年2月19日

三日兩夜新春遊✿ DAY 1 (年初三) 2013-2-12


日兩夜新春遊
DAY 1 (年初三) 2013-2-1202:00 睡Zz..(一閉上眼就鬧鐘響.......頂)
05:30 起床  (痴痴呆呆)

06:15 出門  (開始清醒)
07:00 會合家人,坐B1 巴士
07:30 已經到福田口岸(超快*)過關非常暢順,15分鐘已經到達集合位置


我地哩個係包團,每日只有2個景點,因為就小朋友&老友記唔想行得太辛苦
而且....不設消費罰坐講座&硬銷,所以係相當悠閒,想洗人仔都幾難
一上車就食零食&訓.....一落車都係食

哩3日天氣都唔錯,每天都有太陽又唔凍
07:10 在巴士上拍下晨光第一線
 

第一站深圳客家圍,只係入去睇下8下,無人講解無人理,純粹借屎坑就真
 
 
 
殷師奶&阮小姐
睇相先知佢"交叉腳"企......扮晒Q,叫佢V又唔V
 
 
 都唔明點解.....通地都係垃圾!!!
 
d細路梗係悶爆啦~~~~
無聊到連地下既紙碎都玩得一餐................................不過遠處傳來沙炮聲*
 
 

原來"聖誕老人"入村買沙炮比細路玩,仲買左兩大盒!!!!開心屎佢地~~
 
 
 
 話咁快就食午餐
豆腐最好食......超滑*
 
 
 下一個景點是"東莞香市動物園" 好似話新開不久,勁多本地人~~~(包入場RMB 60)
話大唔大咁啦~~~都係一般動物,最勁咪有隻白老虎囉~~
 
 
籠裡是猴子&鳥類
我地都無迫去睇,遠遠地睇下就算
 
 
 
浣熊睡眠中~~~都唔明點解d人......掉柑皮.....無反應,又掉樹枝樹葉入去
唉....無文化就....真係無文化,無得救,唔開槍射佢已經執到
 
 
地下勁多人為垃圾......最多是沙糖桔皮+膠袋
睇得好地地.....d人又迫埋嚟!!!!推下撞下~~~攪到大爺勁憎d BIG6人
行左一半我地就走人....無行晒成個動物園(一點都不可惜*)
▼ 
鴯鶓是駝鳥的近親
 
東莞銀豐酒店,話係*****
上年都係住哩間
 
5:00PM已經攞房,大爺還把握時間小睡一會
而我.....努力地打Candy crush....哈哈哈
我地都係訓單人床.......心諗仲好呀~~
仲對唔夠咩~~~分床訓會舒服d
 
 
晚餐在酒店解決,食物都不錯,當然不能要求太高
起碼有3文魚&數款魚生(無痾),熱食幾好,甜品不敢食,生果得兩款
有即淥米炒河米,有即煎牛肉豬肉,海鮮3款
 
 
6:15開始食.....原來我旁邊那位姨姨是台北人(是某人的大嫂)
而我怕羞又要問.......陽明山櫻花+海芋點點點?咁咁咁??
 
當晚10點我已經搵周公,實在太太太眼訓
不過臨訓前都在打candy crush....
打到147關....卡住左,打左4日都唔過


♡*゚¨゚゚・*:..。♡*゚¨゚・*:..。♡*゚¨゚゚・*:..。♡*゚¨゚゚・*:..。♡*゚¨゚゚・*:..。♡*゚¨゚・*:..。♡


2月25日去台北,我地仲未PLAN行程,只係攪掂網上簽證
可能去到先算都未定
只係去書局打書釘一次咁多
我又弧寒唔想用一舊水買旅遊書.....去完又無用


你地有咩好提議?? 必食必買必去
先謝了~

♡*゚¨゚゚・*:..。♡*゚¨゚・*:..。♡*゚¨゚゚・*:..。♡*゚¨゚゚・*:..。♡*゚¨゚゚・*:..。♡*゚¨゚・*:..。♡
 
*完*
 
 

沒有留言:

發佈留言