2013年6月27日

盛八食堂Tamago

 
大爺去灣仔交收,交收完我地就嚟到銅鑼灣食盛八食堂

盛八食堂盛八燒肉是應該無關係~~(我估)

只知哩間
盛八是吃日式西餐,咖哩蛋包飯專門店
 

盛八食堂Tamago
銅鑼灣京士頓街9號名店坊1樓L102號鋪 (jusco $12店樓上/Aeon Supermarket隔離)


lunch set $69-$79
 
 
 
還有日本人的可愛作風,蛋蛋調味器
 
 
賣相不俗,睇落幾精緻
 
 
我的餐澳洲黑毛和牛柳扒伴意大利香草汁(包括:炸薯角,沙律&餐包)
薯角係新鮮炸起的....好脆~~好味!!
個小磨型餐包吸滿牛油味....好香好軟~~
牛扒算嫩,但沒什麼肉味,有都被個香草汁蓋過!!          
----------------------->我唔夠飽點算?
 

大爺的達摩咖哩吉列魚柳蛋包飯 (包括:炸薯角,沙律&餐包)
我有試食少少.........個咖哩汁唔夠多又唔太香濃,而且味道不及現盛的咖哩磚好味
大爺都唔夠點算?
 
 
 
本來想飲古古力,但要計正價!!唯有飲檸水~
又是淘寶的杯set~
 
 
地磚的圖案好吸引,顏色好明亮,唔會睇到眼花花,有種土耳其特色
 
 
身旁的裝潢
 
 
門口放左好多打蛋器,依家好多餐廳愛用打蛋器做裝飾
 

不過我地兩個都唔夠飽



唔夠飽.....再去ikea食食食~~破裂比大爺食腸仔!!
 
 
hea行一陣,之後去左......
下一站------------------>龍貓,我嚟喇))))))
 
影左好多龍貓相)))) 比d時間我...........好快有得睇*

*完*
 

沒有留言:

發佈留言