2014年8月30日

清邁游游閒 Day 5 - cooking love


 
午睡後又是一條龍
第一件事就係去搵食
係酒店附近有間泰式粉麵
次次經過都好鬼香
一於訓醒去試下

最愛食sen mee即是米粉
 
 

 
 
大爺
 
 
先喝湯.....嘩好香好濃呀
一定淆左好耐
牛肉好林,充滿新鮮牛肉味
 
 
就係哩間 
在wawee coffee和hot chili後面
 
 
之後四處游蕩逛逛
 
 
清邁真係好多廟
 
 
清邁有句話,好吃的都在巷子裡
不會在大街上
 

哩間小店開業不到一年
已經在tripadvisor排名第1
所以很吸引我去
 
其實尋晚嚟過,因為無book又爆場
食唔到,今晚終於食到喇~
~~cooking love泰國有機菜~~
 
 
就是在巷子裡
一間不起眼平平無奇的小店
 
 
 
 
 
入去要脫鞋放門口
赤腳食飯感覺很自在很梳乾
佢個廚房係門口位置....好開放
 
 
 
 
 
 
 
 
泰茶
我知紫花是食得既,不過無食
 
 
 青芒沙律 (賣相麻麻地)
估唔到咁大碟,青芒好香甜
配上酸酸辣辣既汁,醒胃爽脆,好正呀~
 
 
泰式春卷夠脆口
 
 
青咖哩有點辣,但椰香很充足,好好味
還是不停口都是吃不厭
而且他的味道好啱我
 
 
 
 

 
最後還送上超香甜的菠蘿和綠茶
嘩。。。真係大滿足
價錢非常平,這餐大約350b,不到hk$90
 

 跟老娘說我們是從網上得知而來
傾傾下還跟我們拍照
下次....可能會貼在牆上~哈
 
 
哩間很推薦,是很用心的泰國餐
難怪網評1200間之中

常常排在前3名

好吃是有原因的

 
以前沒有接觸過tripadvisor網
現在很喜歡上去睇評價~呵

 

泰♥清邁
 
 
~旅程完畢~謝謝收看~

8 則留言:

  1. tripadvisor 是我的明燈。你地成日出 trip, 都可以寫下 review,幫下其他人。我寫左 854個reviews了。

    回覆刪除
  2. cooking love門前面都係有機菜?90蚊好抵食喎!之後有冇食宵夜呢?

    回覆刪除
  3. 午睡?我真係未試過去旅行午睡㗎

    回覆刪除
  4. 赤腳好梳乾, 不過千祈隔離枱唔好有腳臭, hehe

    回覆刪除
  5. 殷師奶與大爺:
    ~我去外國旅行都用Tripadvisior 㗎!! 好useful
    ~酒店附近間牛肉粉, 都好正!!

    回覆刪除
  6. 原來清邁咁鍾意赤腳既...hehe

    回覆刪除
  7. 你好呀, 你啲遊記好精采呀.
    我星期日會去清邁呀,有乜係必玩必食呀.
    定係你遊記已cover哂??

    thanks

    回覆刪除