2015年4月14日

給予長銀包重新


第一個作品是啡色長銀包
但.....我不喜歡
不喜歡就不會用,只會打入冷宮
重新後簡直煥然一新,從新愛上
 

就是哩個長銀包(上兩篇有講)
 
一於出手,給予長銀包重新
 
 
 
 
 
 
哩隻啡皮比較硬
可以試做另一個款
 
 
 
整好之後,已經愛不釋手
 
內裡盡量一致走直線
而且拉鍊同樣重要,一定要好好拉
不好拉不順滑......會導致不想用
 
沒有磨皮邊,增加粗糙感
 
夠長夠深可以放好多野
 
 
 
從新後靚好多,很啱我心意~
我會帶你去街~嘿嘿''
 
~完~

11 則留言:

  1. 殷師奶
    ~重新之後更加岩用啦! 返工時, 去食lunch, 最好carry 依款包包!!
    ~物盡其用, 仲更加好!!

    回覆刪除
  2. 唔啱心意真係唔想用~~你咁做好好,舊物重生,唔浪費^^

    回覆刪除
  3. 長銀包我從來都唔會買唔會用,有拉鏈的包包我就鍾意嘅!

    回覆刪除
  4. 勁野~依家做到改款添喇~~~

    回覆刪除
  5. 點解唔鐘意,最初又整既?

    回覆刪除