2015年6月30日

京♥阪神櫻花Day 5(山科疏水,櫻花和油菜花)


2015/4/12.SUN
繼續從大阪來到京都



相中那位曾經花樣年華的婦人
在櫻花樹下....她的神態好enjoy
 
從河原町駅走到祇園四条駅的風景
第一次到來,感覺好悠閒.自在
反而不喜歡大阪的環境,下次直接跳過大阪





櫻餅是紅豆餡,怕難消化只吃一件

第一站目的地-山科駅

山科駅>山科疏水>毘沙門堂

山科疏水是到步後加插
前天乘電車回大阪,車箱內有山科疏水的櫻花廣告
上網一查.....這個地方就是食尚玩家曾經介紹過
但不知道名字,出發前查不到.....
誤打誤撞又比我找到
可以賞櫻花同時又有油菜花相伴
就算櫻花已落,還有油菜花看

山科駅一出便看到starbucks
旁邊有條地道,穿過去又邁進一步
 


都是本地人房屋,好寧靜的社區
那戶人家的櫻花很霸氣

路邊小花都很美

日本人愛花的程度,真的好深


說中了.....櫻花已落


還好....還好....還有油菜花

上次看油菜花田是濟州,覺得油菜花有種屎味
這裡的油菜花都是一樣,走近有屎味







遊人零星,都是日本人







其間見到一班老爺爺奶奶街坊團,向某方向走
八掛既我跟住走
一班歐巴桑正在過極樂橋.....啋啋啋~~大吉利事
最後我都跟住過(好唔老嚟囉~)

過橋後,爬上去就到毘沙門堂
爺爺奶奶身體好好,一個跟一個,我又跟住上
上到去有間廟,借個廁所就走了

 回到山科疏水

 

 

逗留一個多小時離開
如果有滿滿的櫻花就更完美,有點可惜.....
這裡一點都不商業,走得輕鬆寫意

您可能會有興趣的文章:
 

15 則留言:

  1. 最喜歡遊客不多的點,殷師奶笑得好甜呀^_^

    回覆刪除
  2. 咁都比妳捕到盆肉肉!哈哈…

    回覆刪除
  3. 我都好鍾意京都環境...但大阪shopping又好似唔少得噃...哈哈....

    回覆刪除
  4. 日本人愛花情度真係好高 , 睇見咁靚嘅花花 , 開心指數又提高呢~!!

    回覆刪除
  5. 每個屋企都種滿花;重要咁靚,
    香港啲村屋就好少見到喇!

    回覆刪除