2015年9月15日

台中7天自駕遊【LOOK路殼民宿】


 在台灣民宿網左看右看
終於比我搵到一間超喜歡的民宿
一幢工業格調又帶點潮味
另一幢柔合典雅之中帶點歐風
 就是我最愛的風格
名字古怪又好記叫【LOOK路殼民宿】
 
我們房門口.....多典雅
無錯,這裡是民宿
 
 
 
 
 
 
 
 大爺:你喜歡的東西都一一出現
所有野都是你鐘意既
無錯,這是我選擇LOOK路殼的原因
如果...如果...日後搬家裝修都跟這裡就對喇
 
 昨晚小強被吸走的地方 
 
 
 
 
 
 
 
 還有個私人花園
 
 
 
房間一晚NT4500(含活力早餐)
還有4-6人房,每間都不一樣
都是北歐和工業風做主題
 
預約09:30去吃早餐
從房間門口樓梯上到3樓就是吃早餐位置
 
 
 
 這個花花碌碌地磚我''姣屎框''
 
 吃早餐的地方樓底好高
 掛上彷銀布和吊籠,好型好潮囉!
有簡單的稀飯小甜點
 有檸檬水提供,真係檸檬水好醒神
等待活力早餐中....完全不知道吃什麼
有點期待,但又不敢太高
好多人已經食飽離開,我們包場了
 
 窗外都一樣美
 
我們的活力早餐來了
嘩~~~紅紅綠綠,充滿營養的感覺
茄子好味,竹筍乾好地道
連青菜都好吃,煎魚和蛋是熱的
紅火龍果下面還有芭樂,新鮮清甜
黃金奇異果奶凍好吃很清而不甜
我和大爺完部都掃清,吃剩不禮貌
年青房東還問我們要不要多加一點,服務真好~
 
吃飽飽回到房間門口繼續拍照
房間門口位置,超級美
逗留很長時間去拍照
黑白格和吊燈很有藝術感
 
 大門口旁邊的黑色櫃是鞋櫃
房客要脫鞋,鞋子放鞋櫃
從未踩到一粒沙
 
 別墅大門
 
 
 
一步出有個小小水溝
有3,4,5,6隻鴨在玩水,走近有點怕人
 
別墅旁邊有綿羊仔做道具點綴
還大爺揸綿羊仔的心願
 
LOOK路殼另一幢別墅(一共2幢) 
 
進入一定要脫鞋
 
民宿大廳
除了年青房東,只有我們拍拍拍
其他房客都已經離開了
 
 
 
坐鋼筋^^

 
 
 
 
走到2樓看
 
走到大廳的另一邊繼續拍
我們的鞋在另一邊入口
年青房東竟然把我們的鞋拿過來
說這邊地面比較燙
這麼貼心真的有點感動
 
肉肉....
 
感覺到:是幾位年青人合力去經營民宿
各有所長去負責民宿各位置
連清潔房間,煮早餐都是房東們
!!你們加油!!
 



 
❤️快速瀏覽❤️
 
 
 
 
 


34 則留言:

  1. 殷師奶,請問在那裏找到這樣的民宿?好掂呀,裝修清雅,有點似家的感覺﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 無意中發現個美美站,又無意中發現哩間民宿
      台灣民宿真係好靚

      刪除
  2. 我都 ''姣屎框'' 呢間民宿吖 <3
    甘嘅環境先真正係叫做渡緊假吖嘛 :D

    回覆刪除
  3. 花花碌碌地磚我鍾意。活力早餐我鍾意。

    回覆刪除
    回覆
    1. 女人真係好鐘意哩d花花磚,好靚
      早餐真係正呀,好有誠意添

      刪除
  4. 你去旅行好叻搵酒店。 個早餐好午餐咁豐富。

    回覆刪除
    回覆
    1. 搵一間喜歡的酒店真的不容易
      今次真係姣屎框^^

      刪除
  5. 好正呀,好似你地包晒成幢別墅咁^^
    花紋地磚真係好靚

    回覆刪除
    回覆
    1. 中午時間個個都走晒,我地獨霸民宿慢慢影
      當民宿是景點之一^^

      刪除
  6. 好渡假FEEL呀!同埋早餐好正,真係好有心機~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 個活力早餐真係好正
      當民宿係景點咁影^^

      刪除
  7. 華...間民宿超大超靚喎!!!!!!
    個早餐堅醒神呀!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 個早餐有點驚喜,好好味。
      食得好開心

      刪除
  8. 呢間民宿仲正呀!如果自己間屋係咁就好啦
    點解呢輯相,妳咁斯文既?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我其實真係好斯文架。嘩哈哈哈。。。。
      癲癲地果d收埋左^^

      刪除
  9. 最後一張相是肉肉加藍雪花!^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 最近都見到好多藍雪花,特別喜歡紫色^^

      刪除
  10. 殷師奶與大爺:
    ~我覺台灣人比較細心, 經營民宿都貼近客人個心!!
    ~同埋你每次旅行, 係住宿方面, 實做咗唔少功課. 我好喜歡......這民宿
    ~還有, 我很喜歡你和大爺, 坐軟羊仔張相. 你哋用腳架影嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 感覺到台中人很熱心熱情,人與人相處得很好
      係呀,好多都用腳架影架^^
      用腳架可以影好多合照

      刪除
  11. 呢間民宿真係好用心佈置經營呀~ 我都好鍾意花碌碌磚呀!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 10個女人9個都喜歡花花磚,真係好靚
      喜歡花既女人更鐘意^^

      刪除
  12. 我都好鐘意花花碌碌嘅地板同樓梯呢~!!
    呢間民宿環境真係唔錯 , 好有渡假 feel , 除咗一隻小强扣咗少少分之外~!! XDDD

    回覆刪除
  13. 單是住宿地方已經可以唔洗出去影+HEA半日

    回覆刪除
  14. A very good apartment. Is it expensive?

    回覆刪除
  15. 嘩~好靚呀間民宿!睇得出佢落咗好多心思喺裝修度!

    回覆刪除