2017年3月9日

春遊曼谷 - Pak Khlong Flower Market (24小時)


Pak Khlong Flower Market
花市場是24小時營業
已有多年歷史
不知道什麼時候是最旺
下午人流不多






幫婆婆買左兩串花20B







 ...........

少量蘭花 少量玫瑰 少量蓮花
可能時間/季節問題,品種並不多
事後我才發現,我挑錯日子去
好多泰粉C都知
泰國政府逢星期一是禁止攤販擺賣
唔怪得知啦.....
沒有人來人往既熱鬧感覺
街道兩旁好闊落
...........

但...數量多得好驚人
好多檔主不停串呀串



一大束玫瑰花只要150B,超平宜



原來蕉葉是一疊一疊咁賣

花市場和新落城的Yodpiman River Walk
只是一街之隔



Pak Khlong Flower Market 行去
Yodpiman River Walk


這裡是N6/1碼頭

這裡有小商店
還有多間連鎖餐廳

starbucks

剛好有船到,是TOURIST BOAT(未坐過)
只坐過普通船(不是酒店船)
分別是:隻船大D,穩定D 和 貴D
剛好有位坐~

只停10個碼頭,我地N6/1上船(40B/位)

 河岸景色


Chao Phraya Tourist Boat


返酒店....
今日天氣好好不熱喔!


▼2017/2月初春遊曼谷
▼酒店連結

春遊曼谷 - ARTE HOTEL (ASOK)

12 則留言:

  1. 下次去, 我都要坐下船仔

    回覆刪除
  2. d花好多~~一串串哥d會唔會d人係祈福用多?

    回覆刪除
  3. 我對花冇乜認識,想知為何只得花(沒有枝葉)賣,而那些花又可以保持多久?是否枯乾了也可作香包使用?

    回覆刪除
    回覆
    1. 當日真係好少綠葉,蘭花/黃花都是拜拜用,應該不會做乾花香包~

      刪除
  4. 個花市咁多花,一定好香。

    回覆刪除
  5. 記得個啲白色花仔我都試過返香港放係厠所到~真係好香架.

    回覆刪除