2017年4月16日

長洲遇見紫藤花


好耐沒有去郊遊
4月中的長洲,我遇到剛開的紫藤花
無諗過會看到紫藤花,很開心呢~
這個地方都係亂逛


大爺馬上跟足利紫藤比較
1200歲跟幾十歲跟本無得比
有一棵特別靚
希望下一年再來看

亂逛時....研究點行好呢?
有位哥哥主動上前問我地要去邊度?
很好人啊....解答後....
向前行多兩三步,都係返去唔行了~
因為要行長樓梯(累)
回頭看....哥哥不見了
我和大爺對望....是呀飄嗎?

1/4日走失,希望盡快尋回
長洲好多狗走嚟走去

露養肉肉 - 我叫東美人

發現鐡線蕨的牆,超級美
曾經種過好難養






大爺要踩單車
三輛車每小時$30,一天$60

出發~~~~

我好似貴妃般....出巡....


長洲話大唔大,話細唔細
踩車快好多.....

踩到張保仔洞附近(無去)

有戲棚



大爺:大媽出場....
我:話我著大媽衫,你識春咩!!

當時....睇緊兩隻鷹在追逐



迷你小包山
搶包山日(3/5/2017),一定超熱鬧



現場睇真係幾高







一拖六小船



原個西瓜好甜又夠凍,牛筋好食

得得店茶餐廳
咖哩牛腩飯好食,奶茶正
雞全亦飯有媽媽的味道

今日天陰陰,約28度,濕度85
回程時在船上ZZZZzzzz......(豬)

~完~

13 則留言:

  1. 原來長洲都有紫藤花,香港越來越多地方有這種花,另外沙田中央公園亦有紫藤花,但幾時開花我就吾知啦﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 我打算明天去沙田睇下,希望睇到紫藤花啦~

      刪除
  2. 長洲又有櫻花又有紫藤,變了小日本XXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喎~~4月既長洲真係好熱鬧,仲有飄色睇

      刪除
  3. 好少見妳穿鬆身裙,仲以為要恭喜妳啦!

    回覆刪除
  4. 好少見你咁著呀! 好靚喎! LIKE~
    原來長洲都有紫藤...如果香港種多D就好喇...你今年冇去賞櫻既?

    回覆刪除
  5. 我都有條呢類裙, 著完之後又肥又矮...肥人太矮啦..哈哈!!!
    係咪平日去呀? 好少咁少人呀~

    回覆刪除
  6. 邊有咁靚既大媽啊,大爺!果個係花姑娘,哈哈!

    回覆刪除
  7. 你著得好睇呀,唔似大媽!我著哩類衫好似著錯衫咁架~~~
    我都好耐無入長洲,有機會去返轉先^^

    回覆刪除
  8. 周圍影好開心~~~
    要讚下你條花花裙仔好靚~~~

    回覆刪除
  9. 雞全翼飯點有媽媽的味道 ? 笑咗...........

    回覆刪除