2020年1月13日

北海道魚萬+富良野チーズ工房+森林精靈露台


大爺即時搵到哩間濱焼北海道魚萬(富良野店)






入餐廳要除鞋






聽講哩度私隱度高,每檯都係獨立包廂
自成一國
可能無著鞋,雙腳舒暢,坐得舒服

















喜之次鍋
湯底好鮮甜,我鐘意




















自己燒自己食,好滿足
新鮮咩都好食





之後去個新地方
Furano Cheese Factory 富良野チーズ工房





其實我都唔知有咩睇,去到先算...





一個字 : 靜


























餐廳用大石窯焗PIZZA
PIZZA好食咖啡好飲
又可以輕鬆一下&浪費時間





下一站森林精靈露台
重遊舊地依然期待
































富良野チーズ工房  > 森林精靈露台






嘩~~落大雨啊,落雨就去逛街





富良野CANDO百円店







百円店+超市+家居建築都係同一個大棚內
話之你出面落大雨,可以慢慢行





第一次見到咁平,一般都要350円-399円盒





一路都想買個點點有柄鍋,方便煮麵
睇下Made in 邊度? 睇完我唔買了





晚上無街燈




落大雨....加上天氣凍左好多(20度)
晚餐買超+便利店便當,好豐富吖~~


DAY④完~


北♥海道
DAY

10 則留言:

  1. 點點鍋我在有買過是,價錢貴一倍日本制,好好用﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 要買最好日本制,唯有下次去日本時留意下

      刪除
  2. 北海道食海鮮真係好新鮮!

    回覆刪除
  3. 海鮮真係好正!一堆小木屋真係好有精靈feel,仲可以去行埋cando,今日行程一定令你地好滿足^^

    回覆刪除
  4. 芝士工房可以整雪糕,仲可以整牛油,我覺得好arm你呢d鍾意diy的人玩

    回覆刪除
  5. 木屋好多影相位呀..不過好似暗左少少...如果有埋太陽好似好舒服咁呢~

    回覆刪除