2020年3月1日

泰多口罩(下)

10點幾獨自出發去翟道
我地只有一張電話卡,大爺要和交收人電話聯絡
所以手機不能跟我
我和大爺約好,無論如何我2點前會返到酒店
唔見我就報警啦~~
驚? 我一D都唔驚,有種一個人旅遊感覺(嘻'')

Mo Chit 站的粉花好靚啊






行...行返尋晚既回憶路線




粉花好靚啊




首先
經過大爺買衫店...
之後要去公廁...
之後到流動賣花伯伯的位置
之後就要靠自己記憶,自己的GPS
幾時行入橫巷呢?


相中口罩係尋晚幫街邊呀婆買(80b十個)
有3層,表層防水,中層撕唔爛
哩個時候我不介意有無防毒功能
還著黑衫去襯托下~(笑)
雖然天氣熱
都有唔少泰人洋人帶口罩
港人台人更加一定會帶
聽到國語會閉氣+彈開





結果...只用數分鐘係橫街窄巷
我就找到口罩店喇)))YEAH~~
自問我的GPS好狠強
一次過買晒7盒
仲用泰文同人地講價,佢又肯平比我~~~嘩哈哈
陳拗隻...落來帶咪卡....





時間尚早有排都未到2點,行去柯多哥嘆早餐先
先去靚靚咖啡店 Doi Chaang Coffee





係喎~~通常買咖啡張單上面有WIFI~~嘿嘿
我真係好醒,馬上和大爺報平安
大爺:我都要去柯多哥...
咖啡好飲好夠濃,個杯套我自己車架




店主好好,每盒都打開比我CHECK
包裝密封無開過
仲帶埋環保袋去添~夠晒誠意
行程中第3-4日泰國政府限制每人499/500個口罩出境
21/2 更新每人只限帶29/30個出境(有醫生證明50個)
(郵寄要出示政府相關文件)



Doi Chaang Coffee





附近仲有幾檔花店,行下花墟先




深深被紫色蘭花吸引住
買左喇~~超級無敵靚
實在太開心,紫色真係特別靚


























行返去柯多哥





我只食鴨肉粿條,鴨肉好食鴨湯好甜





食飽行返去翟道翟,又睇下花先~~












搭BTS返NANA酒店
全程夾實個袋口
怕比人睇到咁多口罩打劫我~~哈
任務完成~~


從未想過為買口罩可以幾痴線
多得賤人柒婆+無能政苦
排唔到口罩而哭...為口罩打人
封關啊)))淋病柒婆
人性多醜陋...多暗毒
人。。。係有報應

感到真香港人經歷沙屎既意識
確診數字先咁低
大家自救互助,要多D支持誠哥


2020.FEB
DAY
泰多口罩(下)
DAY
DAY
DAY
DAY
DAY

12 則留言:

  1. 閉氣+彈開<=依家我都經常啟動這个自我保障mode😅

    回覆刪除
  2. 好幸運吖,當時仲可以買到同全數拎到出境!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得係...個天要我去曼谷嘛~~~哈哈

      刪除
  3. 你好叻呀!唔駛地圖都搵到路仲諗到飲咖啡會有free wifi~~

    回覆刪除
  4. 好勁呀你, 肥人認路係白痴黎..然後睇地圖又係白痴..哈哈!!!

    真係多得個7婆啦, 我成個新年都不停係度買口罩呀, 勁嬲呀!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 去多幾次就認到路啦^^
      依家都叫正常少少,港人自救意識好高

      刪除
  5. 泰國政府幾好,限制口罩出境,保障自己市民。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀~~反應快又保障國民,是正常政府行為

      刪除
  6. 回覆
    1. 叻叻師奶,竟然買到8盒口罩👍
      禾2月尾去曼谷,口罩已完全無得賣!
      最欣喜係一隻牆國人都無,唔使嚇到彈開😂😂

      刪除