2010年2月27日

曼谷自由行 Day 3 (GREYHOUND,翟道翟,唐人街)

曼谷自由行 Day 3 (GREYHOUND,翟道翟,唐人街)
2010/2/20  年初7 
 
今天又是忙碌 , 疲倦不堪的一天
因為今天係星期六,好多人都會去翟道翟朝聖
食過簡單既早餐.... 
 
曼谷的有錢人 

 
我地去Central Chidlom 入面嘅greyhound,環境都唔錯呀~ 單骨雞亦+春卷+檸檬茶







係雜誌架上攞左本*泰國雜誌*
嘩~靚到不得了,我是女人都心動,何況是男人!!
不過係咪人妖呢?? 




去到Mo Chit站,落大大大雨呀~過了廿十分鐘開始停雨,好多人都急不及待.......前進 



 









翟道翟所有貨品,一定比出面平宜 可以盡情Shopping盡情講價....  
少不免都食一兩餐









翟道翟對面的柯多哥街市 Or Tor Kor Market






是全曼谷最潔淨的街市,有好多本地蔬菜
燒肉,串燒,生果,手信乾貨,甜品,真係好多野食架~



除了有乾濕貨之外,更有小食檔,睇到流口水呀~ 



叉完電之後,我地又回到翟道翟shopping
老公好鐘意飲奶茶,來一杯!!茶味不算濃,已經不錯了~



晚上翟道翟兩旁有好多小販*湧*出來擺賣
隨時隨地可以執平貨......記得講價呀~
我地已經筋疲力盡



返酒店沖涼!!hea一hea再出動 
 


晚上去唐人街食晚飯 (指定動作) 



這個炸物,好似油炸鬼咁脆卜卜 







必到T&K開餐,認住個餐牌係張學友和梁朝偉.......哈哈
超級滿足的一餐,好味到無朋友......讚讚讚!!







一塊榴槤150bath都幾貴,係好食!!但未到好好好食~
呀姐手上帶住鑽石金錶,而且她已經成為景點之一



必到林真香入貨,全部好食又抵食~正呀~
見你買好多包就會幫你pack箱.......好方便
好似營業到凌晨一兩點,更有兌換泰幣服務添!! 






 

返到酒店,我地好攰呀!!








*又話啦*係泰文=唐人街
剛剛係*又話啦*買左兩袋-燕窩
留待明天早上食!! 





 





*完*

沒有留言:

發佈留言