2010年2月24日

曼谷自由行 Day 1 (Big C,Grande Center Point Hotel,四面佛, 建興)


曼谷自由行2010 Day 1 (Big C,Grande Center Point Hotel,四面佛, 建興)

2010/2/18  年初五


上年因為紅衫軍問題,所以都唔敢去

今年好似已經平靜落嚟

馬上去走返轉先......

哈哈哈!!我地05:30去到機場,不過有人比我地更早到

好少機會見到機場咁少人,老公漫步中......凍~



今次住Grande Center Point Hotel
房間夠大,光線充足,中等價錢,地點方便,十分抵住
因為我鐘意住係Big C附近,還可以免費上網添
所以GCP好啱我地架~

我地住37樓,仲可以望到 FOUR C神泳池
我地馬上衝去第一站 - 水門雞飯......衝衝衝呀~
cow問計我地好掛住你呀))) 認住粉紅衫就唔會去錯喇
路邊有佛牌殼....終於可以換個新喇~
食飽飽......然後去super rich唱錢
記住Sunday Off,是日匯率4.681

每次去Big C都要行上兩個小時

實在太多野*要買*想買*啱買

有我最愛的家品,用具,內衣,食品,手信,衛生用品

毛巾,拖鞋,生果,調味料,零食,泰式麵.......等等

有老公最愛既汽車用品,電器,工具......等等
買完野放回酒店,途經有車仔檔
見人買我又買,買左一個豬手飯
又幫婆婆買左兩串花花
hea一陣之後......我地又出動喇
去拜拜四面佛






 還神後我地坐SKY Train去National Stadium 到食飯時間,我地行過幾條街到建興酒家


嘩......我樣樣都好想食呀))))))

點算呀~但係我個肚又有限......

我地Lee一餐真係超級滿足喔)))))))

咖哩汁no飯味道一流.......我已經無憾了
帶著滿肚腸肥返酒店休息.....*我係泰菜狂*









沒有留言:

發佈留言