2009年10月30日

海洋公園哈囉喂的生日場

 
 一坐底  老公比"鬼"咬,你個表情真係交到戲呀~~~
 
 
 
今年生日特別D
Photobucket因為有親戚去唔到 海洋公園的HELLO喂
所以比左我地去 唔好浪費D飛 四百幾蚊一張架
 
一落車同見海洋公園  真係同平時好唔同
 
 
PhotobucketPhotobucketPhotobucket好有節日氣氛
 
我地無入鬼屋 Photobucket因為我驚驚囉Photobucket
5分鐘就開show  我地坐底欣賞一下
我地坐”乾身區”好嗎??Photobucket
 
 
開SHOW喇Photobucket
 
 
濕身區  準備開始

睇到 好好笑跳又開心 Photobucket觀眾又開心
 
 
睇完SHOW走人喇  鬼屋勁多人排隊
紀念品區
 
我們的晚餐Photobucket味道幾好喎(估唔到)
 
值得一去  感受氣氛  膽小都可以去
 
你真係份得好鬼似 比十個叻你Photobucket
 
唔洗排隊既機動遊戲Photobucket
 
 
 
Photobucket返屋企切蛋糕luPhotobucket

*完*
 

沒有留言:

發佈留言