2009年10月10日

長灘島自由行生日之旅 DAY 5 (騎馬)


長灘島自由行@生日之旅 DAY 5 (騎馬)
今天的節目 - 騎馬
 
 
我非常期待,因為我勁喜歡馬馬馬馬馬......
 



食早餐







去發去騎馬
我地跟隨一個男生坐三輪車去到一個村莊 (近 station 1)
 
 
 
 




 
 

他們選一匹白馬給我,沿途有男生帶住,大約騎一個小時(爽呀~)
 
上山落山.....好快一個小時





















返到STABLES,見到另一班小朋友出來 (STABLES 對面就係Two season hotel )
 
 
 
我好開心好滿足呀)))  返回 d'mall 買零食返酒店繼續hea...




 
 
 
 
我和大爺不會浪費今天的陽光,hea 到肚餓又去d'mall 食野~












我又走到沙灘自己砌個生日蛋糕(忙*)

老公幫我搵蠟燭 (珊瑚枝)
 
 
 
其實在長灘島的沙灘是*不*需要穿拖鞋

我地又玩飛碟呀~




 
 

是日沙灘燭光晚餐









 

哈哈哈)))))古靈精怪

 
 
完美地渡過我的生日,謝謝大爺

DAY 5

*完*
 

<<快速瀏覽>>







沒有留言:

發佈留言