2020年10月24日

曼谷生日


同毛孩完飽就去下一站SAMYAN
點解種得咁靚咁澎湃



由BTS SILOM 行去Samyan Mitrtown
經過義德善堂,原來係Mitrtown斜對面,回程先去




揀左哩間船麵









味道我覺得一般



100B/3支




BIG C 好細間








好多工具箱




日本進駐泰國既無印良品
好大間








商場斜對面就係義德善堂




 





入到義德善堂我地唔知點做
觀察左數分鐘就識...
當時好多泰人出入...
用紙仔寫名+金額
然後去櫃位捐獻
會比另一張粉紅色紙...你自行貼上棺木上
泰人會雙手合拾...心中念念有詞


然後去旁邊間廟拜一拜,之後化左相中的紙....完
當我去到廟門有位大叔拍我
示意我跟佢做...
哩度拜一拜,哩度拜三拜,哩度敲一敲....完
小小心意...生日做善事,感覺良好




回到酒店房
有位呀姨在執房(床上被鋪)
心諗5點幾仲執房
突然房間電話響起
大爺聽左...係搵執房呀姨
2-3分鐘內執房呀姨走了
影到少少黃昏




之後去酒店泳池,雖然唔大都夠游





仲有月亮




生日晚餐...係酒店樓下食




















食飽去行左一陣街之後返到房
就見到生日蛋糕放係檯面,我地都無準備蛋糕慶祝

訂酒店到CHECK IN都無提到生日我唔做哩D野
應該係酒店細心睇到護照
終於想通左(我估)
剛剛執房呀姨應該係裝飾梗生日床佈置
誰不知我地突然返左嚟,仲有電話通知執房呀姨
多謝...


2019/10 曼谷過生日
Day 2 曼谷hea
           曼谷生日


5 則留言:

  1. 好嘅酒店近黃昏時會執多一次房㗎。

    回覆刪除
  2. 酒店好細心~~個3枝飲品好抵呢^^

    回覆刪除
  3. 成日睇妳介紹咁多次,就係冇乜機會去泰國,而家都唔知要等到幾時……😭

    回覆刪除