2020年9月2日

曼谷hea

我幾鐘意哩間酒店,下篇先介紹
有時八八掛掛就會有新發現
等電梯中...發現另一邊都有電梯
原來係透明景觀電梯,由29樓直到底
夜晚返上房都會搭,夜景更靚


行程都係hea為主
先去SIAM Ban Khun Mae食飯



我係HK好耐無食過新鮮大6豬(你懂的)
顏色上好清淡,其實好夠味
有豬肉...收埋左係裡面



PAD THAI
好食,個味調得好好



好食...雞亦係有醃過,
隻隻都肥美



暫時飲過最好飲既芒果沙冰



成碟都係我食,大爺唔食
會夾生蒜和苦瓜...點滿醬汁一齊食,超好味
無肚痛~~









2020年2月初我就係度買口罩
Siam Square One




大爺去按摩1HRS
我又一個人四圍行




Paragon




當我一個人既時候通常去睇食物~~~哈哈




Krispy Kreme 買左2個
想當年HK有分店既時候我最高記錄一次食6個
飽到PK




後日係我生日,但...無意欲買




之後四圍行








指定行程....要hea要午睡




酒店對面係好出名既藍象餐廳我無去




去左silom街邊檔買外賣返酒店食












2019/10 曼谷過生日
Day 1
Day 2
曼谷hea
Day 3
Day 4

9 則留言:

  1. Krispy Kreme想當年我都有排隊買。

    回覆刪除
  2. 去泰國就是買買買吃吃吃.

    回覆刪除
  3. 唔知泰國的gram 伏唔伏呢XD (東京+鹿兒島+香港都好伏XD)

    回覆刪除
  4. 旅行最好係hea, 不用迫行程.

    回覆刪除
  5. 午睡真係好正...不過肥人嫌麻煩要落妝先有得訓...
    多數都好少午睡..哈哈!!

    回覆刪除
  6. 係曼谷訓下午覺係必須!!!!
    如果....仲有機會去旅行...我要去你哥間食生蝦!!!!!
    仲有一間我BOOKMARK左要食....希望唔使好耐大家可以再去旅行!!!!

    回覆刪除
  7. 有時真係需要咁hea下呢~~

    回覆刪除
  8. 啲雞翼一睇就知好正,間酒店個環境唔錯喎!❤

    回覆刪除