2020年8月23日

曼谷ICONSIAM

剛剛寫完2020年2月曼谷
回到2019年10月28日 Day 1
又係曼谷
上年發生太多唔開心既事
生日想去曼谷過
航廈2八成都係吉鋪,點解?因為要拆錢多




還記得泰航機票$41XX/2人回來好貴




水果餐的乾果幾好食
平時/日常唔會飲蘋果汁,只會搭飛機先飲
已經成為習慣
下次再飲蘋果汁....都唔知幾時....唉明年




一落機整杯咖啡先 和 食飽先出去



安頓好之後去ICONSIAM


















見到有泰北菜,當然食泰北啦!




又係食泰北咖哩麵,超好食~




之後求其食豬手飯(一般般)








室內水上市場








裝飾得好靚...好好行




我地只行地下層,樓上名店無行








搭船回到碼頭,去ROBINSON行下




行TOPS ,好得意啊



好得意,買左~~~哈哈


Day 1 完~~
多懷念的旅行,差D忘記乜野叫旅行


2019/10
曼谷過生日
Day 1
曼谷ICONSIAM
Day 2
Day 3
Day 4

10 則留言:

  1. 本來寄望明年暑假,但宜家覺得明年暑假都應該唔OK了

    回覆刪除
  2. 泰國是你鄉下^_^今年旅行無望,下年都要再睇定啲,大家唯有睇相作回憶﹗

    回覆刪除
  3. 本來我哋 3月尾都係去曼谷, 4000/2人算貴? 我哋都係訂呢個價。因為佢行李有 30kg。

    回覆刪除
  4. 我也就快忘掉旅行的感覺...........................
    幾時先可以執GIP.....................................................
    好想好想好想去旅行.....
    掛住隨時買機票飛走既生活

    回覆刪除
  5. 好懷念呀我都......幾時可以去旅行呀.....呀呀呀呀

    回覆刪除