2011年4月14日

虛榮的LV床單和被袋


 虛榮的床單和被袋
 
我唔好名牌架,但係今次忍唔住喇
行街既時候,見到匹好靚嘅monchichi和鬆弛熊

再望下望下...嘩~有LV布喎!!
圖案又靚,質地又好~(巧屎框啊*)

可以加錢託老闆車床單,但係...我想試下自己整

無錯...我想試下自己*親手*整,自己用一針一線....

我無學過縫紉,只係想試下,應該唔難吖

全部"聯"直線之嘛

***如果成功的話,再去買多次整埋被袋,一套過***

材料:布料,針,針包,線,交剪,尺,橡根,雙手
 
 


▼開工

 
 
 

▼匹布夠晒闊封,6尺床都唔洗駁布
 
連日趕工,用3天時間

話晒第一次整....當中梗係有出錯啦~(囧*)

 


▼奶奶的懷舊針包
 


床單和枕頭袋
▼終於成功喇!! YEAH~~~



 
 
最近掛住整床單和被袋
 
夜晚只係*聽電視*,然後密密地*手起針落*
 
第二日再去買布整被袋
 
被袋努力中,最難底面尺寸要一致
 
又想對花對圖案,又唔想浪費布
 
最後....淨縫拉鍊位用左2個鐘....
 
效果非常好,好平衡,好靚呀~
 
整完之後除左虛榮之外,還有成功感~
 
完成喇~




▼訓上去我地都覺得...真係好虛榮呀))))))笑*



<<多謝收看>>

~完~

沒有留言:

發佈留言