2010年8月13日

西貢三星灣


2010 AUG 13

上次去三星灣就一號風球
今次就勁好天,太陽曬到不得了,就係要夠曬曬曬先至好玩
 

 
去西貢Pepperonis Pizza & Cafe食野先
餐檯放上白紙和顏色筆,可以比人客畫畫~
我地既午餐
 
 
 
 
 
 
 
 到白沙灣碼頭,又遇到上次個位呀姐
呀姐好似好熟咁:又係你呀~(笑笑口)
老公:你又認得我??(都係笑笑口)
呀姐:我認得你....架車嘛~
老公:哦~我地打算5點走
呀姐:兩人來回船+泊車$50啦~
我記得上次呀姐收$70架!!

點解平左....唔知喎~無謂問啦!!
上船喇)))))
 
 
今次我地做足準備,帶左浮條浮板
仲帶埋鹵水雞亦同汽水,實行來一個*野餐*
 
 
 
老公測試浮條.....真係可以浮起我??
我就留係太陽傘中.....玩手指~
 
 
 
 
 
我上去3樓影下相先........係味好靚呢??
老公曬太陽中
 
 
 
 
 
沖身地方夠大,又乾淨
 
 
水質係良好 GOOD~
 
我地D行李
兩個袋,兩個浮板,一大傘,細雪箱
 
等船中,下次再來
保護環境,人人有責
*完*
 
 

沒有留言:

發佈留言