2011年1月5日

墾丁民宿自駕遊自由行 Day 2 (HONDA FIT,帆船石,砂島,龍磐公園)



 
 
墾丁民宿自駕遊自由行 Day 2   2010 May 25  ((HONDA FIT,帆船石,砂島,龍磐公園))

一起身馬上去露台搵下太陽伯伯先今日太陽伯伯出來了,坐係露台欣賞風景,好正呀~
有陽光一切都充滿生氣~是不是....嘻嘻"
加杯低脂肪鮮乳~正呀!!
 

我地住*上好旅店*,早上條街無乜人
 
 
 
由民宿行去小馬租車隔離間雪糕店只需2分鐘
腳長既話可能1分鐘都得~哈哈哈"Bigtom美國冰淇淋文化館,係美國著名雪糕店
我一定要去高雄果間,因為....遲D先講!!

 
 
 

我地10:00攞車,順便係Starbucks食早餐
小馬租車就係正隔離~(近")

 
 
 
食飽早餐,車已經到左,由另一位大哥駛過來
老公一見到駕車 ~*.*~兩眼發青光~*.*~
正正係老公想要既車,而且係新車添~撿到寶囉~
因為尋日傾既時候,唔可能指定咩車咩年份
~只能夠盡量安排,看情況,如果車出租了就沒辦法~
HONDA FIT

 
 
 
 
 
 
 
手續好簡單,比錢先~尋日已經比晒~
只係抄底駕車人既Passport資料+國際車牌
費用含GPS,含保險,記得KEEP好D文件
就睇下車身有無問題,係lee個停車場兜左一圈
無問題就....出發喇~yeah yeah yeah)))))))
 
 
 
他們硬要請我們食冰淇淋
你們人好好喔~我們不要了

射射了~最好有揸左軚經驗會好D,無就慢慢熟練一下
***一切安全至上***
 
 
 
第一站帆船石海灘,旁寫住四一七號橋
跟其他車一樣泊係路邊,好方便~
老公攞梗腳架,我地去沙灘影相先
天上一層厚雲,好似...慢慢...慢慢化開喇~
 
 
 
之後每個路口我地都停車,睇下有咩睇,八掛下
lee D 就係自駕遊既樂趣喇~(笑")
墾丁帆船石
 
 
 
 
 
 
 
伯利恒好靚呀~下次我都要住呀~
唔住都影下相吖,一場嚟到唔好怕羞喎~
 
 
 
lee個港口有"Y"型石,仲好大浪添~(澎湃")
天色漸漸明朗,藍天白雲準備好....跑出來~(笑)
 
 
 
去到墾丁砂島既時候
海水突然變出完美的*藍*好似會發光一樣
唔信.....快D睇下~
避免人為破壞,沙灘用鐵絲網圍起,另一邊可以進入

 
 
 
蔚藍的天空,加上海水的藍...真係靚到不得了!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
墾丁砂島貝殼展示館
我係咪去左馬爾代夫??(係")
 
 
 
砂島停車場,可以隨意泊車,唔阻住人地就OK喇~
 
 
 
 
 
 
 
下一站龍磐公園
 
 
 
龍磐公園位於恆春東南方
公園內有崩崖、滲穴、石灰岩洞、紅土等地形景觀

 
 
 
 
 
 
 
海天相連的美景,美得讓我驚嘆啊~
地勢蠻高,好很大風!!好似打8號風球一樣咁大風)))
吹我到成個*瘋婦*.....呼嚕呼嚕~
突然間想唱.....吹呀吹,樣這風吹~抹乾眼....
(幣.....暴露左我既年代添")
我身後唔係平地,係超高既懸崖 (高高")
又唱....吹呀吹,樣這風吹~
 
 
 
 
藍藍的太平洋風光,海天一色靚景+大風....好C服哦~
(爽爽爽~)基本上條馬路好少人好少車
實際上都係....哈哈哈(又講廢話~)
所以企係馬路邊影相一D都唔難

最梗要有腳架~(嘻嘻~)
 
 
 
去完龍磐公園之後.....繼續下一站風吹沙
 
 
 
 
 
 
 
風吹沙
 
 
 
 
 
 
 
落去踩下海水都好喎~
 
 
 
以下對白純屬虛構,係咪形容得好貼切呢~
因為我要set腳架嘛~嘩....哈哈哈
 
 
 
我地係沙灘走嚟走去,四周圍大暴走~
整個沙灘都好乾淨,風浪好大,不宜游泳~
就係怕太大風,驚吹跌我個腳架~(無事")
 
 
 
 
再去下一站滿州,沿途景色優美~(靚")
 
 
 
 
 
 
 
墾丁D道路好好行,唔會凹凸不平
 
 
 
 見到吊橋喇~
 
 
 
又熱又曬.....我開始要*擔*姐喇~(囧")
要比過路費NT$10
 
 

睇完黃泥水之後.....(無電喇"熱爆~)
 
 
 
 
 
 
 
就去路邊間檔口食下野,抖一陣先(要降溫")
來一個酥排骨飯,非常捧~
 
 
 
食飽飽就去佳樂水.....去到先知要收費(吓")
我地相量之後決定*唔去*(蟻民旅費有限")

因為之前既景點都唔需要比錢,都一樣咁靚咁壯觀!!
而佳樂水都係睇D沙灘岩石之類
所以我地決定閃人,當留個籍口,下次可以再來~
 
 
 
突然比我(花癡)發現...太陽花田呀~(向日葵)
馬上叫老公停車,花癡落車去睇下先...巧靚呀~
 
 
 
係咪好靚呢?好有田園味道!仲有日本feel添~
 
 
 
 
 
 
 
去到滿州間7-11買野飲....(熱~)
 
 
 
 
 
 
 有睇過海角七號都必定會嚟影張相.....留念"
我都唔例外.....嘻嘻~
好容易就搵到-海角七号*阿嘉の家*
 
 
 
 
 
 
 
恆春南門係一個大型迴旋處~
之後搵到西門,希望可以集齊"東南西北門"喇~
**最後只欠東門....去深圳補數啦~** 
 
 
 
 跟住去後壁湖,因為我想食*生魚片*哦~
離遠已經見到後壁湖既Y字形風車
恆春區漁會大樓裡面有4,5間食肆
仲有少許海產手信買~(我沒買")
我地目標係輝哥生魚片
 
 
 
 
 
 
 
我被安排坐係苦瓜隔離(苦笑")同HK果D好唔同~
勁深綠色,D粒粒好密密麻麻!!
忍唔住喇~麻煩你.....來一個咸蛋炒苦瓜吖~
 


一盤*綜合生魚片*台幣NT100有20片(貢多")
嘩))))真係抵食到不得了,新鮮又好味,十個正呀~
 
 

好滿足呀~(註:我地無肚痾,呵呵~)
 
 
 
外面係碼頭有好多魚船停泊
 
 
 
食飽就打算返民宿
順道經過南灣又停一停,影一影 係南灣可以睇到3座Y形風車
配上日落美景,好浪漫哦~(勁多人呀~)
 
 
 
 
 
 
 
月亮出來了.....(你好")
 
 
 
我地既戰車 Honda Fit
 
 
 
返到民宿,已經轉左間露台大房喇~yeah~
房間名稱: 501 VIP 海景陽台日光浴二人房
*房間乾淨*佈置簡潔*禾巧屎框哦~
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

lee個浴缸無迷你石春粒粒喇~(笑)
屎坑都係無門既,得幾十條珠廉咁多咋!!
*擺堆*既時候請自行回避喇~(香必飄~~~)
 
 
 
我地個露台好大呀)))) 7-11係正隔離
天台左右都無民宿,可以保持私隱,無人偷睇~
 
 
 
可以望到希臘風情民宿
 
 
 
又到6:00點,又可以睇羅志祥娛樂百分百,今次係LIVE
 
 
 
 
又出發去恆春,由墾丁去恆春通常都行*南門路*
會經過lee間*細微細眼*既超市
買左爆米花NT35+煙花NT20,準備一陣去出火
唔係lee度買都得,去到先買就貴D囉~(我慳家嘛")
 
 
 
去到恆春都唔知食咩好??
最後特登揀左lee間無人幫襯既*佳味食店*
唔一定要跟旅遊書介紹果D嘅,是不是??
貪佢餐牌夠簡單,我地叫左雞扒麵+排骨飯
 
 
 
老闆爸爸馬上開工,其間只有本地人叫外賣
可以自己*畢*湯飲,嘩!估唔到個湯咁好味喎~讚"
豬扒飯好靚呀~有鮮茄煮汁.....正
老闆爸爸加油呀~你煮D野好好食!!
有D似爸爸煮飯比仔女食既感覺~(好窩心")
 
 
 
雞扒麵仲好食,旁邊仲有隻半生熟蛋添~讚讚~
 
 
 
 
 
 
 
 
 
下一站出火,泊好車要行一段黑媽媽既小路(驚")
離遠見到幾堆人.....加幾堆火
**老公話 :嘩.....果邊咁多人燒街衣架~囧囧"**
**我 :妖.....夜麻麻唔好講lee D野啦~**
**無錯....老公形容得非常貼切**
............

開始試下寫字先,要記得反轉寫啊~
J代表老公-B代表我
 
 
 
 
 
 
 
失敗左幾次之後.....終於見得人啦~(笑")
 
 
 
練習之後就好好多喇~
JB都寫得好靚,之後花癡(我)畫花同畫狗
我地都好滿意....嘻嘻!(叻叻")
 
 
 
 
 
 
 
爆米花最後燒焦左......算了~
 
 
 
我又掉底老公,去影星空,今晚天色巧巧哦~
夠晒清!比多一個鐘我影仲好呀))))可以嗎??囧"
 
 
 
返到上好民宿 去露台睇下-繁榮既墾丁大街先
美食檔口晚上12點左右就沒了~
 
 
 
是日宵夜 燒蝦係樓下買.....好香好惹味~
卷蛋係恆春買.....好鬆軟~
 
 
今日去左好多地方,行程順利,用盡每分每秒
睇到好多靚景,巧開心~(笑")
靚景係需要保護的,我們不要破壞啊~
淨係今日已經影左600張相喇~
天氣好,按快門都鬆手D 
 
 
 *完*
 
 
<<快速瀏覽>>
 
 
 

2 則留言: