2011年1月8日

墾丁高雄民宿自由行 Day 4 (墾丁去高雄大遠百Mega誠品,新堀江,希臘風情,真愛碼頭,瑞豐夜市)




墾丁高雄民宿自由行 Day 4 , 2010 May 27 (墾丁去高雄大遠百Mega誠品,新堀江,希臘風情,真愛碼頭,瑞豐夜市)



今日要去"膏慫"就咁好天~有無搞錯呀))))))

如果尋日都係咁好天就巧啦~(泣")

天呀))))))點解會咁架?? 










































































唯有接受現實囉~(囧"嗚嗚")  
我地book左車11點出發去"膏慫"
尚有少少時間,就行去希臘風情八掛下先~ 唔住,企係門口影張相都巧吖~































再行到沙灘睇下 
離遠已經見到個海水顏色巧藍呀~  
由淺藍至深藍色~我地唔行落去沙灘喇~(會捨不得)






















又晒又熱,要*擔姐*喔~

































































好多民宿門口都會掛住個牌
*尚有房間* 或者 *房間爆滿*
























墾丁......齋見喇~  
我嚟3日,只有1日有陽光(嗚嗚"...囧")































 


1.5小時就到左"膏慫"
首先我地要聯絡X小姐,打電話給她~
鏈....鏈....鏈....~






 


在樓下管理處等她~我知道要3點先可以攞房

她先將鎖匙交給我們3點後可以回來喔~

們就把錢和行李交給她 *行李可以先上房*

我地無奶油拖住個喼四圍走吖嘛,是不是!!

再交待~走的時候直接把鎖匙掉進信箱就可以了~

不能掉衛生紙去馬桶,會塞住啊~跟香港不一樣喔!!

 
她解釋得非常仔細,又教我們去那怎麼走走走.....

~從此之後....我就沒有看見她喇~






















馬上沖去隔離既*大遠百Mega*醫肚先~(餓")
行過條馬路就到喇~超方便~

 





















再上頂樓吸收一下文化精華~ 誠品書店  
地方大到不得了~  
突然腳得自己都有少少文化 睇左好多蛋糕書+攝影書+旅遊書....等等
 本本都好想買呀.....典算呀~ 話你知吖~我偷偷地影架~(無人知")





















大遠百購物中心地底就係捷運啦!
 





















捷運站內有巧多夾公仔遊戲機
老公認唔住就會夾.....(今日仲認得住"呵呵~)


 




















去左*新堀江*行下~
新堀江就好似台北既西門丁 賣D衫褲鞋襪,潮流用品.....等等~































 跟住返去民宿.....爆石
順便睇下間*希臘*房靚唔靚先~(期待中)
 夠鐘就返民宿HEA下先~住30樓! 
禾巧心喼哦....想睇下間希臘房呀))))) 行快兩步把啦~ 




 老公馬上灘係張床度擺晒pose~(C服")




 希臘風情小客廳,房間一眼望晒~









每一幅牆身,都畫上聖里尼托SANTORINI
巧巧巧巧令~好好好好靚~ 我係咁睇睇睇又摸摸摸.....真係畫得好靚~(讚~) 




 係咪巧靚啊))))(笑")

我的妄想症又發作喇~(仲巧嚴重添~)

**老公會壓抑我的病**





 我地個*蚊型*露台對住85大樓~

馬上諗起....海派甜心!!




 風景好好喎!!!!! 依....見到IKEA呀~





 黃昏時段巧迷人巧令喔~

起初想住85大樓,但係我住左入去....

咁咪睇唔到85大樓囉??又係喎~(妙問妙答)

我依家住係85對面咪仲好~(呵呵~)




 出發.....去海派甜心拍攝場地之一既
*真愛碼頭*





愛河沿岸都無咩好睇....
純粹去八下之嘛~






 高雄有好多個夜市,我地只夠時間去一個

綜合左網友既意見之後....

最終都揀左瑞豐夜市*巨蛋站下車*











 食左巧多野呀~

檔檔都聞下買下食下.....巧滿足喔!!

仲買左包"花肥"比自己做手信添~(痴晒線"囧~)

~*.*~都唔好意思講比人聽~*.*~

*所以寫比你地睇*





 返到民宿係*蚊型露台*影夜景~






沒有留言:

發佈留言